Komandos nesitiki išvengti problemų Spa trasoje

Komandos nesitiki išvengti problemų Spa trasoje
logo 2015 Rugpjūčio 11 d. 13:15, Daimler
Jau buvo skelbta, kad FIA nusprendė apriboti pagalbą sportininkams iš inžinierių F-1 lenktynių starto metu – pradedant nuo Belgijos GP etapo Spa. Ir nors šis nutarimas buvo palaikytas pačių komandų, daugelis abejoja, ar atsiras nors laikinas, bet tinkamas sprendimas jau artėjančiame etape.
Problema tame, kad dabartinės bolidų pavarų dėžės ir sankabos yra pritaikytos iki šiol buvusiam formatui, kai komandų inžinieriai patardavo lenktynininkams, koks starto metu turėtų būti variklio apsukų skaičius ir kokia sankabos padėtis. Dabar gi teks ieškoti kompromiso, bet kokios bus to pasekmės, mes sužinosime tik po dviejų savaičių, kai Spa trasos staro lauke užges starto šviesoforai.
Pagal vokiečių „Auto Motor und Sport“ informaciją, kai kurių komandų inžinieriai yra įsitikinę, kad starto metu bus labai daug problemų. O ir patys apribojimai kol kas nėra deramai išaiškinti – FIA jau gavo visą aibę paklausimų, kas konkrečiai bus uždrausta, o kas – ne.
Optimalus sankabos suveikimo momentas priklauso nuo daugelio faktorių – trasos būklės, temperatūros, aplinkos oro, kuris Spa gali būti labai permainingas. Jei momentas bus pasirinktas nepakankamai tiksliai, sankaba gali momentaliai perkaisti – kaip tai atsitiko su L. Hamiltono mašina Silverstoune bei Hungaroringe, bet ten inžinieriai sankabą nuolat koregavo, aptardami būtinus nustatymų pakeitimus su pačiu lenktynininku prieš startą, o dabar tai bus uždrausta.
Kalbos apie tai, jog jaunimo serijų lenktynininkai startuoja be pašalinės pagalbos iš komandos pusės, yra nepriimtinos „Formulėje-1“, nes ant GP2 bolidų pavarų dėžės ir sankaba yra apskaičiuotos kur kas didesniam resursui ir yra vienodos pas visus. Vengrijoje Romainas Grosjeanas pareiškė žurnalistams: „Jei aš „Formulėje-1“ startuočiau lygiai taip pat kaip yra startuojama GP2 lenktynėse, manau, kad sankaba ir pavarų dėžė paprasčiausiai pasiliktų starto vietoje“.
Tuo tarpo „Force India“ inžinierius Andy Stevensonas sako: „Jei sankaba perkais apšilimo rato pradžioje dėl neoptimaliai pasirinkto momento, tai neleis pilotui gerai startuoti, o lenktynių eigoje sankaba gali išeiti iš rikiuotės. Kartu pilotas iš anksto žinos, kad gerai startuoti jam nepavyks, bet su tuo nieko negalės padaryti“.
Lenktynių savaitgalio Belgijoje metu visos komandos aktyviai dirbs su sankabos nustatymais, o kitam sezonui, jei šie ribojimai galios, komandos paruoš kokį nors universalesnį sprendimą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794