Sekmadienį Bahreine numatytas posėdis, kuriame dalyvaus komandos, Bernie Ecclestone,
FIA prezidentas Jeanas Todtas ir „Pirelli“ sporto vadovas Paulas Hembery. Tikimasi, kad bus galutinai nutarta dėl šio sezono kvalifikacijos formato. Dauguma komandų kritikuoja naują tvarką ir siūlo sugrįžti prie 2015 metų sezono kvalifikacijos formato.
Tačiau savo poziciją išdėstė ir FIA vadovas Jeanas Todtas.
„Koks bebūtų sprendimas, manau, kad sekmadienį mes galutinai apsispręsime, – sakė J. Todtas. – Jau visiems yra aišku, kad finalinė kvalifikacijos sesija nepasiteisino. Kodėl? Todėl, kad po daugelio metų pilotai iš bolidų išlipa likus 3 minutėms iki kvalifikacijos pabaigos. Pirmiausiai aš paklausiau Charlie Whitingo, kur problemos, o jis pasakė, kad viena iš problemų yra ta, kad komandoms trūksta padangų. Aš paprašiau Charlie susisiekti su „Pirelli“ ir sužinoti, ar yra galimybė pridėti dar po vieną komplektą superminkštųjų padangų finalinei kvalifikacijos sesijai ir jis tai padarė. „Pirelli“ pasakė, kad tai padaryti gali jau Kinijos etapui, bet už papildomą mokestį. Taigi, vienas iš finalinės dalies problemų sprendimo būdų gali būti papildomas padangų komplektas.
Kitas variantas gali būti toks: iš greičiausiųjų aštuntuko pirmasis startuoja aštuntą laiką parodęs pilotas ir kol jis važiuoja savo greitą ratą, startuoja septintas. Ir taip toliau. Tokiu būdu trasoje visą laiką bus bent po vieną mašiną, o rezultatas gali būti nenuspėjamas. Be to, galimi ir dar kitokie sprendimai. Naujam kvalifikacijos formatui reikia duoti dar vieną šansą, nes sugrįžti prie seno būtų lengviausia“.
[gallery id=1182 rand=rand]
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).