L. di Grassi: F-1 bijo naudoti pilnai uždarus kokpitus

L. di Grassi: F-1 bijo naudoti pilnai uždarus kokpitus
logo 2016 Kovo 29 d. 07:10, Red Bull
Buvęs F-1 pilotas, kelerius metus lenktyniaujantis WEC čempionate, Lucas di Grassi mano, kad „Formulė-1“ bijo žengti didesnį žingsnį ir naudoti pilnai uždarus kokpitus.
Priešsezoninių bandymų metu galvos apsaugą „Halo“ Barselonos trasoje išmėgino „Ferrari“. Artimiausiu metu savo koncepciją turėtų išbandyti ir „Red Bull“ ekipa. Tačiau nei vienas iš dizainų pilnai neuždengia kokpito, kuriame sėdi lenktynininkas.
„Mano nuomone, optimaliausias variantas yra pilnai uždaras kokpitas. Štai kodėl visų LMP bolidų kokpitai yra uždari. Anksčiau jir buvo atviri, tačiau vėliau situacija pasikeitė. Tai naudinga viskam, tame tarpe ir aerodinamikai“, – sakė L. di Grassi.
„Mano nuomone dabartiniai F-1 bolidai atrodo pasenę ir per daug vienas nuo kito nesiskiria. Jie bandė ieškoti tarpinio varianto. Prisiminkite tas keistas bolidų nosis. „Caterham“ automobilis atrodė kaip dulkių siurblys.“
„Dabar jie ieško tarpinio varianto galvos apsaugai. Jie išbandys ir pamatys, kad tai atrodo prastai. F-1 bijo žengti didesnį žingsnį ir naudoti pilnai uždarus kokpitus. Todėl jie bando ieškoti tarpinio varianto.“
„Panašių situacijų buvo ir anksčiau. 2009 metais naudojome didesnius priekinius sparnus, kuriuos sportininkas galėjo reguliuoti. Tai buvo niekam tikusi mintis.“
„Svarbu turėti aiškią kryptį. Tada inžinieriai atliks savo darbą. Uždaras kokpitas yra naudingas ne tik piloto saugumui, bet ir bolido aerodinamikai. Pasisakau už modernesnę F-1. Man tikrai patiko „McLaren“ ir „Red Bull“ pasiūlytos bolidų ateities vizijos. Mano manymu, būtent tokia kryptimi šis sportas turėtų judėti toliau.“
[picture id=72812]


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553