F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
Lewis Hamilton Mercedes

L. Hamiltonas: F-2 lenktynės neturėtų būti įdomesnės už F-1 varžybas

2017-12-07 / 07:48:07

„Mercedes“ pilotas ir šių metų F-1 čempionas Lewisas Hamiltonas mano, kad šiuolaikiniai bolidai privalo keistis tam, kad lenktynės taptų įdomesnėmis.

Britas neslepia, jog norėtų didesnį garsą skleidžiančių variklių, platesnių padangų ir galimybės važiuoti arčiau varžovo.

„Žvelgiant į viską sportininko akimis, viskas ko tu nori, tai galimybės lenktyniauti taip, kaip tai daroma kartingų lenktynėse. Lenktynės kartingais išlieka geriausiomis automobilių sporte, nes jų metu gali važiuoti arti varžovo“, – pasakojo keturiskart F-1 čempionas.

„Dabartiniai bolidai yra vieni geriausių. Bet galvojant apie ateitį, esu tikras, kad Rossas Brawnas ir Chase‘as Carey pasirūpins, kad 2021 m. bolidai būtų dar geresni. Tikiuosi, kad varikliai skleis didesnį garsą. Ant bolidų būtų galima montuoti dar didesnes padangas. Kodėl Jackie Stewartas savo laikais ant bolido turėjo didesnes padangas nei mes turime dabar? Galbūt mažiau prispaudžiamosios jėgos ir galimybės važiuoti arčiau varžovo.“

„F-2 bolidai skleidžia didesnį garsą, lenktynės būna įdomesnės, pilotai gali važiuoti vienas arčiau kito. Būtent taip turėtų būti F-1.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

dailiux
2017-12-08 13:50:12 Pranešti
O čia iš tiesų tenka sutikti su Lewisu, šiemet teko stebėti 7 ar 8 F2 etapų lenktynių poras ir iš tiesų daugeliu atveju tai tapdavo laukiamesnis reginys negu pati F1. Aišku gal prie to prisideda ir gerokai labiau pradžiuginantys komentatoriai, bet ir pats vaizdas trasoje paprastai būdavo gerokai daugiau žadantis...
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos