L. Hamiltonas: „Gal man pirkti antrą lėktuvą?“

L. Hamiltonas: „Gal man pirkti antrą lėktuvą?“
logo 2015 Gegužės 12 d. 06:55, Daimler
Šio sezono pradžioje Bernie Ecclestone pasakė, kad jis Lewisą Hamiltoną laiko idealiu pasaulio čempionu, kuris puikiai jaučiasi tiek lenktynėse, tiek oficialiuose priėmimuose, tiek ir bendraujant su sirgaliais.
Interviu ispanų „El Pais“ Lewisas pareiškė, kad jau priprato prie šlovės, bet jį supantys žmonės niekada neleidžia jam užmigti ant laurų ir prarasti ryšį su realybe...
- Ar jūs jau pripratote prie šlovės?
- Taip, pripratau, bet aš negaliu suprasti, kad Leonardo di Caprio yra blogesnėje padėtyje nei aš (juokiasi).
- Jei kas ir demonstruoja F-1 piloto užtikrintumą ir jo stabilumą, tai iškovotos „pole“ pozicijos. 2014 metais jūs iškovojote septynias „pole“ pozicijas – keturiomis mažiau nei Nico Rosbergas, o dabar jūs turite keturias tokias pozicijas iš penkių. Kas pasikeitė?
- Viskas priklauso nuo mažų smulkmenų. Laimėjęs pasaulio čempiono titulą pernai, aš susikoncentravau tik ties tomis sritimis, kuriose aiškiai nusileidau varžovams ir pasistengiau jose pasitempti.
- Ar kažkas pasikeitė jūsų pasiruošime lenktynėms, o gal pats požiūris į varžybas F-1 trasoje?
- Visai ne. Aš darau lygiai tą patį, ką ir anksčiau, bet stengiuosi tapti psichologiškai stipresniu. Čempiono titulas tam smarkiai padeda.
- Jūs vėl priaugote svorio?

- Pernai mano teko labai rimtai sulysti, su tuo susidūrė visi lenktynininkai, kai dėl naujų jėgainių mašinos tapo sunkesnės. Dabar tai nėra taip svarbu, todėl aš leidau priaugti keletą kilogramų. Bet kita vertus, aš tapau stipresnis nei bet kada. Sakysime, kad mano idealus svoris yra apie 70 kg. Paprastai juodaodžiai turi kur kas tankesnius raumenis, todėl mes daugiau sveriame. Aš tai paveldėjau iš tėvo. Beje, aš sveriu lygiai tiek pat, kiek ir Jensonas Buttonas, nors jis yra gerokai aukštesnis už mane.
- Bet Buttonas yra labai liesas...
- Kaip ir aš praėjusiais metais. Bet labai liesi nepatinka merginoms.
- Kai kas galvoja, jog „Mercedes“ komanda kartais naudoja kažką panašaus į antrąją turbiną...
- Tai yra ne taip. Jėgaines galima labai įvairiai reguliuoti – vienaip kvalifikacijai, kitaip – lenktynėms, yra dar ir keletas papildomų variantų. Bet nieko daugiau.
- Ar trasoje jūs ne iki galo demonstruojate savo mašinos potencialą?
- Ar jums „Mercedes“ atrodo nepakankamai greita? Mes neturime nieko daugiau, išskyrus tai, ką jūs matote. „Ferrari“ šiemet sumažino atsilikimą, todėl mes negalime atsipalaiduoti. Mes atiduodame visas jėgas, nors jie palaipsniui ir didina mums spaudimą. Jie daug kuo mus nustebino.
- Ar „Ferrari“ jūs laikote realia grėsme?
- Žinoma. Taip bus ir toliau, mūsų laukia labai artima kova.
- Kas jus nervina labiau – Rosbergas ar Vettelis?
- Turint galvoje mano poziciją, aš nemanau, kad turiu dėl kažko per daug jaudintis. Mano pagrindinis priešininkas – aš pats, bet ir dėl to aš per daug nepergyvenu. Aš nuolat kovoju pats su savimi ir stengiuosi išnaudoti visą savo potencialą. Todėl nemanau, kad man gali kažkas sutrukdyti, jei aš trasoje atiduosiu visas jėgas.
- Kokiame gyvenimo etape jūs dabar esate?
- Sunku pasakyti, daug kas keičiasi. Pernai tarsi viskas buvo idealu, viskas savo vietose, bet šių metų pradžioje vėl atsirado problemų asmeniniame gyvenime ir galiausiai aš išsiskyriau su savo gyvenimo drauge. Gerai yra tai, kad aš mažai kreipiu dėmesio į šias problemas, kurios gali įtakoti mano darbo kokybei. Kažkaip man tai pavyksta, taigi aš esu patenkintas. Bent kol kas. Aš esu nevedęs, pasaulio čempionas, mane supa daug simpatiškų merginų. Neblogai, ar ne?
- Kaip jums pavyksta išsaugoti realų požiūrį į įvykius bei daiktus tokioje situacijoje?
- Aš niekada nepamirštu, iš kur aš atėjau ir esu labai dėkingas visiems, kas mane suformavo. Aš išaugau labai mažame mano motinos bute ir ilgai miegojau ant tėvo sofos. Aš tuomet pilotavau pačius blogiausius pasaulyje kartus. Kartodrome mes buvome vienintelė juodaodžių šeima, mus ten sutiko su nelabai dideliu džiaugsmu. Mes turėjome labai daug problemų, nors ir varžėmės su tais, kurie turėjo labai daug pinigų, tiek, kiek jų pageidaudavo. Tai padarė mane stipresniu, gal dėl to ir tapau pasaulio čempionu. Aš patenkintas visais sprendimais, kuriuos priėmiau gyvenime, net ir tais, kurie liečia pinigus.
- Tame tarpe ir tuo sprendimu, kad už 20 mln. eurų nusipirkote lėktuvą?
- Taip, aš nusipirkau lėktuvą, bet, atvirai kalbant, tai nebuvo pats geriausias mano sprendimas. Juk aš negaliu visko daryti teisingai, ar ne? Dabar aš jo nepirkčiau. Bet dabar aš juk turiu lėktuvą, jis man patinka ir skrydžiai su juo būna nuostabūs. Su tuo nieko negali palyginti. Antra vertus, kartais pagalvoju, ar man nenusipirkti antro lėktuvo? (juokiasi)
- Ar yra kažkas, kuris jums sako tai, ką jūs norite girdėti?
- Dievas. Tėvas ir mano broliai yra patys geriausi mano draugai. Gerai, kai tave supa žmonės, kurie neleidžia prarasti ryšio su realybe. Man nepatinka tie, kurie man pataikauja. Kai aš kažką samdau darbui, visai nenoriu, kad jis visuomet su manimi sutiktų. Aš noriu, kad jis siūlytų kitus variantus ir mes kartu surastumėme teisingiausią sprendimą.
- Ar jus stebina „McLaren“ komandos nesėkmės? Juk jūs šioje komandoje debiutavote „Formulėje-1“?
- Australijoje man jie pasirodė visiškai bejėgiai ir aš paklausiau savęs: „kaip tai įmanoma?“. Aš negalėjau įsivaizduoti – kaip galima rodyti tokius rezultatus, kai žinote šios komandos bazę, istoriją ir jos potencialą? „McLaren“ nutarė pereiti nuo „Mercedes“ jėgainių prie „Honda“ ir mano patirtis F-1 lenktynėse sako, kad mūsų sporte kartais neįvertinamas problemų mastelis. Pavyzdžiui, 2009 m. atsirado dvigubi difuzoriai, o dauguma komandų to neįvertino. Man labai patinka, kad „Mercedes“ labai įdėmiai žiūri absoliučiai į viską. Nemanau, kad „McLaren“ jau niekada negalės kovoti dėl pergalių. Aš įsitikinęs, kad greitai jie atsidurs tarp pirmaujančiųjų. Klausimas tik, kada tai įvyks.
- Ar jūs manote, kad Fernando Alonso pasiekimai atitinka jo talentą?
- Labai gaila, kad jis turi tik du čempiono titulus. Labai daug kas priklauso nuo pačio piloto sprendimo, nes reikia atsidurti reikiamu laiku reikiamoje vietoje. Fernando yra labai talentingas lenktynininkas. Michaelis Schumacheris laimėjo 7 titulus, bet aš Alonso statau į vieną gretą su juo. Tiesa, vokiečio statistika kur kas įspūdingesnė, bet tai nieko nereiškia. Fernandas pats priėmė tokį sprendimą ir gali būti, jog jis buvo ne pats geriausias, bet jis asmeniškai pats turi susitvarkyti. Žinoma, matant „Ferrari“ sėkmę ir F. Alonso problemas, daugelis stebisi ispano sprendimu išeiti iš šios komandos, nors jis ir turėjo galiojantį kontraktą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794