L. Hamiltonas: sunki pradžia „Mercedes“ nenuvylė

L. Hamiltonas: sunki pradžia „Mercedes“ nenuvylė
logo 2013 Vasario 06 d. 20:18, Mercedes
Nors pirmieji bandymai Jereze (Ispanija) „Mercedes“ ekipai prasidėjo gana sunkiai, Lewisas Hamiltonas teigia nesąs nusivylęs.
Įveikęs tik 15 ratų britas šiandien dėl stabdžių gedimo patyrė avariją. Ne ką geriau vakarykštė diena susiklostė brito komandos draugui Nico Rosbergui. Nuvažiavęs 11 ratų vokietis buvo priverstas sustoti dėl elektronikos gedimo.
„Tokiomis akimirkomis turi žvelgti į priekį ir būti teigiamai nusiteikęs“, – sakė „Mercedes“ pilotas.
„Garaže dirbantys vyrukai tikrai nesistengia, kad taip nutiktų. Jie dirba daug ir sunkiai. Džiaugiuosi, jog tai nutiko dabar, o ne paskutiniuose bandymuose Barselonoje. Tai būtų tikrai nemalonu.“
„Gedimą, su kuriuo susidūrėme, galime pašalinti dabar. Jei bus kitų problemų, tikiuosi, jog su jomis susidursime rytoj arba kitą dieną.“
Paaiškėjo, jog L. Hamiltonas šiandien avariją patyrė dėl iš stabdžių sistemos išsiliejusio hidraulinio skysčio. „Mercedes“ ekipa teigia daranti viską, kad toks gedimas daugiau nepasikartotų.
„Nuspaudžiau stabdžio pedalą ir akimirką viskas veikė. Tačiau po to stabdžio pedalas nusispaudė iki pat dugno. Jis tiesiog neveikė, tad teko susitaikyti su tuo, jog manęs laukia kontaktas su apsaugine siena... šiek tiek susitrenkiau kojas.“
Britas taip pat prasitarė, jog į apsauginę sieną nusprendė trenktis bolido priekiu, nes nenorėjo per daug apgadinti naujojo „Mercedes“ bolido.
„Jei trenkiesi šonu, sulaužai visą šoninį gaubtą. Daug paprasčiau yra trenktis priekiu ir sulaužyti tik bolido nosį.“
L. Hamiltonas mano, jog po sunkios pradžios komanda turi pasistengti per likusias dienas nuvažiuoti kuo daugiau kilometrų.
„Turime daug padangų. Turime pasirūpinti, jog rytoj 9 val. ryte išvažiuotume į trasą. Privalome nuvažiuoti kiek įmanoma daugiau ratų. 110-120 ratų per dieną būtų gerai.“
„Esu patenkintas bolidu. Turime gerą pagrindą ir galime toliau prie jo padirbėti. Užfiksuoti rezultatą nebuvo sunku. Galima važiuoti ir greičiau. Spaudžiu aerodinamikos vyrukus kiek galiu, nes noriu geresnio sukibimo su trasa.“
„McLaren“ praėjusių metų gale buvo itin konkurencinga. Bolidas turėjo puikų sukibimą su trasa. Skirtumas akivaizdžiai pastebimas. Tačiau nėra taip blogai kaip iš tikrųjų galėtų būti.“
[youtube id=XaVSELZbngo]


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553