Liepos pabaigoje buvo patvirtinta, kad komanda atsisveikino su vyriausiuoju variklių konstruktoriumi Luca Marmorini. Pradėjęs darbą šioje italų kompanijoje dar 1990 metais, jis jau buvo beišėjęs iš komandos, gavęs pasiūlymą bendradarbiauti su „Toyota“, bet vėliau buvo trankiai atleistas neva už „nepakankamą bolido jėgainės efektyvumą“. Beje, pats L. Marmorini tvirtina, jis būtent tokį variklį kūrė konstruktorių reikalavimu.
L. Marmorini: „ Visas „
Ferrari“ F14T bolido problemas vadovai nurašė ant jėgos agregato. Atrodė, kad aš pamiršau, kaip daryti gerus variklius. Aš galėjau priimti bet kokius kaltinimus, bet tai lietė ne vien mane.
Aš sukūriau reikalaujamų gabaritų jėgainę – mažesnę nei pas „Mercedes“ ir „
Renault“. Būtent to reikalavo vyriausiasis pakabos konstruktorius Nicholas Tombazis. Jis pasakė, kad jam reikalinga labai kompaktiška jėgainė su nedideliu radiatoriumi, kad galėtų optimizuoti aerodinamiką ir gauti pranašumą prieš bolidus, naudojančius „Mercedes“ ir „Renault“ variklius. Viskas panašiai taip ir išėjo, tik aerodinamika negalėjo kompensuoti sumažėjusios vidaus degimo variklio galios.
Atvirai kalbant, su naujuoju komandos vadovu Marcu Mattiacci per tris mėnesius aš tepersimečiau keliais žodžiais, o buvome susitikę tik du kartus. Pirmą kartą aš jį pasveikinau su pareigomis, o antrą kartą gavau laišką apie savo atleidimą. Aš nekaltinu nieko, bet vadovauti lenktyniniam departamentui paskyrė labai nepatyrusius žmones.
„Ferrari“ dabar rizikuoja prarasti tą pagrindą, ant kurio daugelį metų buvo statoma šios komandos sėkmė. Aš nekalbu apie save, nes dabar jau ten nebedirbu, bet man gaila inžinierių, kurie ten liko – tai labai geri specialistai, bet dabar jie yra demoralizuoti“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).