F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
Daniel Ricciardo Red Bull Felipe Massa Williams

Lenkimų skaičius F-1 sumažėjo beveik 50 proc.

2017-12-06 / 07:40:10

Remiantis „Pirelli“ pateiktais duomenimis, šiemet sportininkai atliko beveik 50 proc. mažiau lenkimų nei pernai. Kritusiam lenkimų skaičiui daugiausiai įtakos turėjo šiemet stipriai pakitusi bolidų aerodinamika.

Šių metų F-1 sezone buvo užfiksuoti 435 lenkimai (vidutiniškai 21,8 per lenktynes). Tuo tarpu prieš metus lenkimų buvo atlikta net 866. O 2015 metais – 509.

Daugiausiai lenkimų šiemete atliko „Red Bull“ pilotas Danielis Ricciardo – 43. Daugiausiai lenkimų per vienas lenktynes atliko taip pat australas – Silverstouno trasoje, 13 lenkimų.

Varžovams sunkiausia buvo aplenkti du pilotus – Maxą Verstappeną ir Lewisą Hamiltoną. Šie sportininkai buvo aplenkti vos po du kartus per visą sezoną.

Komandų lentelėje pirmoje vietoje atsidūrė „Red Bull“, kurios pilotai D. Ricciardo ir M. Verstappenas atliko daugiausiai lenkimų (43 ir 22). Pastaroji ekipa buvo aplenkta mažiausiai kartų – 11.

Daugiausiai lenkimų buvo atlikta Azerbaidžano GP lenktynėse – 42. O mažiausiai, Rusijoje – 1.

Pirmame rate po starto daugiausiai pozicijų į priekį pakilo „Williams“ atstovas Lance‘as Strollas – 36.

„Pirelli“, skaičiuodama lenkimus, neatsižvelgė į pozicijų pokyčius pirmuose ratuose po starto. Lenkimai taip pat nebuvo skaičiuojami, kai sportininkas lenktynėse susidūrė su technikos gedimais ar buvo priverstas į priekį praleisti greitesnį varžovą, arba priešingai – aplenkti lėčiau važiuojantį pilotą.

 

Tavo komentaras

Komentarai

maxpower
2017-12-06 18:10:58 Pranešti
Protingiauses: Dėl lenkimu stokos kaltinčiau padangas, kai visi važiuoja su 1 sustojimo, nieko keisto, kad nėra lenkimu. Kai greitesnis pilotas prieki letesnio nei trasa, nei aerodinamika padėt negali.
Anksciau kaltino padangas kad per greit nusidevi, dabar vel negerai :D
relanium
2017-12-06 17:43:44 Pranešti
Vidutiniskai 21 lenkimas per lenktynes, tai visi po viena karta vidutiniskai aplenkia per etapa. Achujienai
leksas
2017-12-06 16:55:28 Pranešti
Kas per daug, tas nesveika- nereikia per daug dirbtinų DRSinių lenkimų. Because fake things sucks really bad
deivec
2017-12-06 14:01:19 Pranešti
viskas cia gerai. Gi juks specai sake, svarbu greitos masinos. Viskas. Dabar visi patenkinti :D grazios ir greitos masinos. Gales kurti filmus :D greiti ir pasiute, nu aisku apie zveri reikes atskiro serialo :D
RBR
2017-12-06 13:44:29 Pranešti
Ko norejo, ta ir turi. Visiems buvo aisku kad lenkimu mazes, po padangu platinimo ir aerodinamikos keitimo.
Mendoza69
2017-12-06 11:08:00 Pranešti
2015m, buvodavo 2-3 sustojimai. Plius kuro nereiktu taupyti, tai ir butu tu lenkimu, dabar eko formule paliko.
Protingiauses
2017-12-06 10:43:00 Pranešti
Dėl lenkimu stokos kaltinčiau padangas, kai visi važiuoja su 1 sustojimo, nieko keisto, kad nėra lenkimu. Kai greitesnis pilotas prieki letesnio nei trasa, nei aerodinamika padėt negali.
Life
2017-12-06 08:36:12 Pranešti
Kas ką turėjo lenkti pvz. paskutiniame etape? Kvaloje visi išsirikiuoja pagal pajėgumą, skirtumai tarp komandų nemaži, strategija pas visus vienoda su 1 sustojimu.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos