Visas interviu su L. Hamiltonu po lenktynių Belgijoje

Visas interviu su L. Hamiltonu po lenktynių Belgijoje
logo 2014 Rugpjūčio 26 d. 06:55, Daimler
Lenktynės Belgijoje, kuriose L. Hamiltonas puoselėjo labai daug vilčių, faktiškai baigėsi antrame rate po susidūrimo su Nico Rosbergu. Po lenktynių „Mercedes“ komanda surengė vidinį pasitarimą su pilotais, o po to L. Hamiltonas kalbėjosi su žurnalistais. Skaitytojams siūlome pilną interviu versiją.
- Iš jūsų požiūrio taško, kas įvyko tarp jūsų ir Nico antrame rate?
- Aš neturiu daug ką pasakyti. Šiais metais komanda leidžia mums tarpusavyje kovoti, mes turėjome net keletą labai gražių epizodų „ratas į ratą“. Aš girdėjau, kad prieš šį savaitgalį kažkas pasakė, kad mes būtinai susidursime, bet aš nemanau, kad avarijos šiandien negalėjome išvengti. Aš buvau posūkio viduje, mes abu vėlai stabdėme, nes jei aš būčiau stabdęs anksčiau, jis galėjo mane aplenkti išoriniu radiusu. Taip, mes stabdėme vėlai, bet aš vis tiek sugebėjau įvažiuoti į posūkį įprastine trajektorija. Jis tuo metu buvo „aklojoje zonoje“. Aš žinojau, kad Nico yra prie pat ir toliau likau savo trajektorijoje.
Per lenktynes galvojau, kad teisėjai svarstys mūsų incidentą. Aš esu labai nusivylęs dėl komandos ir dėl savęs, nes praradau labai daug taškų, o tai apsunkino mano kovą čempionate. Mes jau turėjome trasoje labai aštrių incidentų, bet prieš startą komanda dar kartą pabrėžė, kad mes turime kovoti lenktynėse. Nežinau, kaip Nico suprato šiuos žodžius, bet mano prioritetas yra finišuoti lenktynėse ir komandai uždirbti kuo daugiau taškų.
- Ar šiam įvykiui yra koks nors esminis paaiškinimas? Mat kai kas gali pasakyti „Lewisas galėjo palikti daugiau vietos kolegai, todėl, kad jis žinojo, jog visai šalia yra Nico“. Jūs gi galvojate kitaip: „kodėl aš turiu galvoti, kas dedasi man už nugaros“. Be to, pilotas, esantis už nugaros, visada gali atsisakyti savo manevro, tiesa?
- Man viskas yra akivaizdu. Mes ką tik turėjome pasitarimą, jis pasakė, kad tai padarė specialiai. Jis pasakė: „Aš norėjau įrodyti savo poziciją“. Jei netikite, paklauskite T. Wolffo ar P. Lowe‘o, arba tų vaikinų, kurie dalyvavo pasitarime, nes jie irgi yra nepatenkinti jo veiksmais.
- Jis padarė tai, kadangi norėjo jus išprovokuoti...
- Nemanau, kad tai jis padarė specialiai, norėdamas mane išprovokuoti. Jūs galite paklausti Fernando Alonso ar kurio nors kito lenktynininko – kai varžovo mašina yra šalia, bet daugiau kaip pusė korpuso už jūsų ir jūs esate vidinėje dalyje, lenktyninė trajektorija priklauso jums. Į mano darbą neįeina varžovui palikti daugiau vietos. Ir tai nebuvo tas posūkis, kuriame aplinkui yra sienos ar kažkas panašaus. Pažiūrėkite į S. Vettelio veiksmus ratu anksčiau. Sebas buvo dar arčiau manęs nei Rosbergas, bet jis suprato, kad negalės manęs aplenkti vidine dalimi ir pasielgė protingai. Aš buvau pritrenktas komandos pasitarime.
- Kaip jūs dabar galėsite pasitikėti vienas kitu?
- Taip, aš uždaviau tokį klausimą, kadangi komanda mums sakė, kad mes privalome finišuoti lenktynėse komandos labui. Komandos interesai visada buvo aukščiau visko. Ir net jei mums sako, kad mes galime tarpusavyje kovoti, komandos prioritetai yra pirmoje vietoje, o tai reiškia, kad mes negalime daužyti vienas kito. Aš galvojau, kad Belgijoje bus gera diena. Startavęs antras, aš žinojau, kad mano strategija bus kitokia – taip būdavo visada anksčiau. Aš žinojau, kad vidurinę lenktynių dalį turėsiu važiuoti su kietesnėmis padangomis ir supratau, kad man tuomet bus sunkiau Rosbergą aplenkti, todėl pasistengiau padaryti varžybų pradžioje. Aš taip pat žinojau, kad jei aplenksiu Nico, jis vėliau turės šansą atsilošti. Buvo aišku, kad laukia ilgos ir sudėtingos lenktynės ir tikėjausi, kad jos bus labai įdomios. Bet pasitraukti iš jų pačioje pradžioje, ypač žinant, kad to buvo galima išvengti...
- Ar toliau galėsite pasitikėti kolega?
- Kai esate trasoje, jūs turite pasitikėti varžovais ir tikėtis, kad jie galvoja galva ir specialiai nedaro panašių dalykų. Aš nežinau, kokį būdą naudosiu kitose lenktynėse, bet aš privalėsiu smarkiai atakuoti. Dabar man reikės ilgai atsilošinėti. Galėjo būti puikus savaitgalis, aš jaučiau didelį žiūrovų palaikymą, tribūnose mačiau daug britiškų vėliavų. Esu smarkiai nusivylęs dėl šio etapo.
- Ar per komandos brifingą Nico atsiprašė jūsų?
- Ne, neatsiprašė. Jis pasakė, kad dėl to kaltas buvau aš, bet jis galėjo išvengti susidūrimo, bet nenorėjo to daryti.
- O ką jūs atsakėte?
- Jums geriau nežinoti, ką aš atsakiau.
- T. Wolffas pasakė, kad nuo šiol „Mercedes“ taikys griežtą komandinę taktiką. Ką jis turėjo galvoje?

- Neįsivaizduoju, kokių priemonių komanda imsis. Prieš savaitgalį nuotaikos buvo visai geros. Iki sezono pabaigos likus 8 etapams, aš nusileidau tik 11 taškų – mano šansai buvo geri. Bet dar ketvirtadienį Nico leido suprasti, kad jis labai nepatenkintas tuo, kas įvyko Vengrijoje (kai Hamiltonas nepraleido į priekį kolegos). Tada aš dar pagalvojau – keista, kad per tris savaites atostogų jis taip ir neataušo po praėjusių lenktynių, nes jis labai emocionaliai tai aiškino T. Wolffui ir P. Lowe‘ui. Tada man pasirodė, kad šis klausimas jau išsemtas, bet vėliau atsitiko tai, kas atsitiko. Tai labai keista.
- Nico tada pasakė: „Aš kažką supratau“. Ar tai galėjo būti reakcija į įvykius Vengrijoje? Ar po to, kas įvyko, jūsų nuomonė pasikeitė? Ar tai buvo iš anksto surežisuota?
- Aš nesiruošiu to svarstyti. Šis savaitgalis mums labai pakenkė. Dabar neįsivaizduoju, kaip reikės atsilošti 30 taškų. Viena, ką aš žinau, aš privalėsiu smarkiai atakuoti. Labai pasitikiu žmonėmis, kurie su manimi kartu dirba. Vaikinai, kurie dirba su mano bolidu, šiemet turėjo labai daug sunkių lenktynių, bet aš žinau, kad galiu jais pasitikėti, kaip galiu pasitikėti ir savo sirgaliais. Pas mus yra labai puiki mašina ir puiki komanda – mes privalome finišuoti pirmoje ir antroje vietose. Todėl aš tikiu, kad manęs laukia geri rezultatai. Kas beatsitiktų, aš komandos interesus visada laikysiu pirmoje vietoje.
- O jei Monzoje jūs su Nico vėl atsidursite „ratas į ratą“, ar kolega galėsite pasitikėti?
- Aš stengsiuosi padaryti taip, kad mes nekovotume „ratas į ratą“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983