Amerikiečių korporacija „Liberty Media“, kuri greitai pradės kontroliuoti „Formulę-1“, planuoja atlikti čempionato reorganizaciją ir išbandyti naują požiūrį į F-1 lenktynes, įskaitant kiekvieno etapo prekinio ženklo teisių pardavimą. Taip pat žadama pertvarkyti savaitgalių formatą, kad jie taptų panašūs į JAV Superbolo (taip JAV vadinamas Nacionalinės futbolo lygos finalas) renginius, kurie visuomet būna didele švente.
Suprantama, kad yra puoselėjami planai išplečiant „Formulės-1“ buvimą JAV rinkoje, todėl svarstomos galimybės surengti etapus Niujorke, Los Anžele, Las Vegase arba Majamyje. Visa tai bus daroma norint išpopuliarinti F-1 lenktynes Šiaurės Amerikos žemyne, jų reitingo didėjimo pasauliniu mastu, taip padidinat komercinę grąžą.
„Formulės-1“ vadybos vadovo
Bernie Ecclestone vaidmuo, tikėtina, taip pat bus peržiūrėtas, bet kol kas neaišku, kokiu būdu. „Liberty Media“ žada skirti kur kas didesnį dėmesį atskirų komandų ir atskirų pilotų konkurencijai, suformuoti F-1 marketingo departamentą ir plačiau išnaudoti pačias įvairiausias skaitmenines platformas.
„Mes neturime marketingo, niekas neužsiima tyrimais, niekaip nepanaudojamos skaitmeninės platformos, – naująjį F-1 direktorių tarybos pirmininką
Chase Carey cituoja „Financial Times“ – Regis, kad pasaulyje nėra kito tokio sporto, susijusio su technologijomis, tačiau mes iki šiol neturime jokio technologinio rėmėjo“.
Kai kurių komandų santykiai su Bernie Ecclestone yra gana įtempti, nes jos nepatenkintos tuo, kaip yra skirstomi priziniai pinigai. „Liberty Media“ stengsis pagerinti šiuos santykius, o C. Carey mano, kad tokiais klausimais reikės „labiau vieningos visų nuomonės“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).