F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 345
2 S. Vettelis 302
3 V. Bottas 280
4 D. Ricciardo 200
5 K. Raikkonenas 193
6 M. Verstappenas 158
7 S. Perezas 94
8 E. Oconas 83
9 C. Sainzas 54
10 F. Massa 42
11 L. Strollas 40
12 N. Hulkenbergas 35
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 15
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 625
2 Ferrari 495
3 Red Bull 358
4 Force India 177
5 Williams 82
6 Toro Rosso 53
7 Renault 49
8 Haas 47
9 McLaren 28
10 Sauber 5
Force India car Brazil Interlagos Sao Paulo

„Liberty Media“: už saugumą atsako organizatoriai

2017-11-14 / 12:57:52

Komandų darbuotojų ir žiūrovų saugumas – viena iš aštriausių temų Brazilijos GP etapo organizatoriams. Lenktynių savaitgalio metu „Mercedes“, „Sauber“, FIA, „Williams“ ir „Pirelli“ bendradarbiai buvo užpulti plėšikų, o „Pirelli“ saugumo sumetimais atšaukė antradienį ir trečiadienį planuotus padangų bandymus.

Daug kas laukė oficialios reakcijos šiuo klausimu iš komercinių teisių valdytojos – „Liberty Media“, tačiau ji pasirodė tik šiandien. Kaip išvakarėse kalbėjo skeptikai – šarvuotame limuzine ir San Paule yra saugu.

„Tai – ne mūsų atsakomybė, – pareiškė „Liberty Media“ atstovas – Mes esame komercinių teisių valdytojai, kurias parduodame lokaliems organizatoriams. Saugumas autodromo zonoje yra jų atsakomybė.

Mes turime nuosavą saugumo tarnybą, kuri su mumis kartu važinėja ir dalyvauja etapų organizavime, bet mes negalime būti saugumo ekspertais kiekviename mieste, į kurį mes atvažiuojame. Iki kitų lenktynių Brazilijoje – visi metai – pakankamai daug laiko, kad būtų išspręstos šios problemos. Mes būsime labai nusivylę, jei organizatoriai šiam klausimui neskirs pakankamai dėmesio“.

 

Tavo komentaras

Komentarai

Klepsidra
2017-11-14 14:55:50 Pranešti
A85: Tai kai nušaus, tada kažką ir darys ;) Gal. Čia verslas ir tiek. Jei kokį draiverį nukneckins, tai tada taip, pradės avelė purtytis. Bet ir pačios FIA darbuotojus užpuolė. Ir ne pirmą kartą, kiek suprantu, ir nieko. Ir šita situacija su Brazilija per amžius amžinuosius tokia buvo. Maždaug life is life. Pasižiūrėjau tai sutartis iki 2022 metų pasirašyta, tai abejoju ar kas nutraukinės dėl saugumo. Būtų smagu, jei Liberty pasistengtų, ar organizatorius paspaust, ar pati pasamdyt apsaugą, bet, kiek suprantu, tuo iki šiol rūpinosi pačios komandos.
Tai kad sutartis lygtais iki 2020. Organizatorius valdiskas lygtais - tokie ir rezultatai. Komandos rupinasi papildoma apsauga - bendra apsauga rupinasi organizatoriai ir miestas
A85
2017-11-14 14:50:43 Pranešti
Klepsidra: Komandos svertas yra nenusauti darbuotojai. Suprantama, kad teisiskai jos yra isipareigojusios dalyvauti, bet jei atsisakys vaziuoti bent kelios Liberty gales grasinti kuo nori - smugis ivaizdziui bus labai didelis. Faktas tik tiek, manau, kad sutartis su Interlagos nebus pratesta, nebent kazkas nupirks ta trasa (gal net pats Bernie)
Tai kai nušaus, tada kažką ir darys ;) Gal. Čia verslas ir tiek. Jei kokį draiverį nukneckins, tai tada taip, pradės avelė purtytis. Bet ir pačios FIA darbuotojus užpuolė. Ir ne pirmą kartą, kiek suprantu, ir nieko. Ir šita situacija su Brazilija per amžius amžinuosius tokia buvo. Maždaug life is life. Pasižiūrėjau tai sutartis iki 2022 metų pasirašyta, tai abejoju ar kas nutraukinės dėl saugumo. Būtų smagu, jei Liberty pasistengtų, ar organizatorius paspaust, ar pati pasamdyt apsaugą, bet, kiek suprantu, tuo iki šiol rūpinosi pačios komandos.
Klepsidra
2017-11-14 14:41:29 Pranešti
A85: Testai privatūs buvo, tad čia Pirelli jau turėjo užtikrint saugumą. O už neatvykimą į GP, įtariu, kad griežtos sankcijos būtų. Nesu tikras, bet arba riebi bauda, arba netgi šalinimas iš čempionato. Nors, kai Manor negalėjo dalyvaut, susitarė, kad galėtų praleist kelias lenktynes, bet ten jau objektyvios finansinės priežastys buvo. Nesiginčiju, kad saugumą reikia užtikrint, bet komandos kažin ar čia turi daug svertų. Čia iš tiesų pirmiausia organizatorių reikalas, o Liberty reikalas užtikrint, kad organizatoriai laikytųsi savo įsipareigojimų, tame tarpe ir saugumo. Bet, vėlgi, reik žiūrėt kas sutarty įrašyta (na, o mes tai tikrai nepamatysim). Jei į sutartį įrašyta, kad užtikrina saugumą tik GP metu, tai baigės GP - baigės saugumas. Ir, klausimas, ar iš vis tas saugumo klausimas aptariamas. Kiek aš suprantu komandos įsipareigoja dalyvaut GP, nebent yra force majeure. Pakrikusi Brazilijos saugumo situacija už trasos ribų, kažin ar patenka į šitą apibrėžimą, ir komandos turėtų pačios saugumu rūpintis, kad ir kaip tai liūdnai atrodo.
Komandos svertas yra nenusauti darbuotojai. Suprantama, kad teisiskai jos yra isipareigojusios dalyvauti, bet jei atsisakys vaziuoti bent kelios Liberty gales grasinti kuo nori - smugis ivaizdziui bus labai didelis. Faktas tik tiek, manau, kad sutartis su Interlagos nebus pratesta, nebent kazkas nupirks ta trasa (gal net pats Bernie)
A85
2017-11-14 14:17:10 Pranešti
Klepsidra: idomu bus pamatyti pozicijos teisinguma, kai komandos atsisakys vykti kitamet. pradziau jau yra - testus atsauke.
Testai privatūs buvo, tad čia Pirelli jau turėjo užtikrint saugumą.
O už neatvykimą į GP, įtariu, kad griežtos sankcijos būtų. Nesu tikras, bet arba riebi bauda, arba netgi šalinimas iš čempionato. Nors, kai Manor negalėjo dalyvaut, susitarė, kad galėtų praleist kelias lenktynes, bet ten jau objektyvios finansinės priežastys buvo.
Nesiginčiju, kad saugumą reikia užtikrint, bet komandos kažin ar čia turi daug svertų. Čia iš tiesų pirmiausia organizatorių reikalas, o Liberty reikalas užtikrint, kad organizatoriai laikytųsi savo įsipareigojimų, tame tarpe ir saugumo.
Bet, vėlgi, reik žiūrėt kas sutarty įrašyta (na, o mes tai tikrai nepamatysim). Jei į sutartį įrašyta, kad užtikrina saugumą tik GP metu, tai baigės GP - baigės saugumas. Ir, klausimas, ar iš vis tas saugumo klausimas aptariamas.
Kiek aš suprantu komandos įsipareigoja dalyvaut GP, nebent yra force majeure. Pakrikusi Brazilijos saugumo situacija už trasos ribų, kažin ar patenka į šitą apibrėžimą, ir komandos turėtų pačios saugumu rūpintis, kad ir kaip tai liūdnai atrodo.
Klepsidra
2017-11-14 13:59:19 Pranešti
AdressUnknown: Liberty media pozicija teisinga. Ne jie organizuoja, jie parduoda teisę organizuoti.
idomu bus pamatyti pozicijos teisinguma, kai komandos atsisakys vykti kitamet. pradziau jau yra - testus atsauke.
YZF
2017-11-14 13:21:46 Pranešti
Visuomet galima parduoti teise organizuoti etapa, su salyga, kad saugumas bus uztikrintas.
jv
2017-11-14 13:15:37 Pranešti
Visiskai teisingai
AdressUnknown
2017-11-14 13:08:22 Pranešti
Liberty media pozicija teisinga. Ne jie organizuoja, jie parduoda teisę organizuoti.
Klepsidra
2017-11-14 12:59:25 Pranešti
skystas pasakymas. tiesiog reikejo ta cirka pabaigti
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos