„Lotus“ komandos vadovas Ericas Boullier pripažino, kad ekipos bolidas E20 labai jautriai reaguoja į oro temperatūros pasikeitimus.
Praėjusio savaitgalio lenktynėse Monake dėl apniukusio dangaus palaipsniui krentant termometro stulpeliams, lygiai taip pat krito ir Kimi Raikkoneno automobilio greitis.
„Mūsų greičio kritimas lenktynių metu sukėlė nerimą. Tai labai susiję su (besikeitusiomis – red. past.) oro sąlygomis“, – pripažino E. Boullier.
„Kai žinai, kad padangos bus greitai dylančios, bolidą projektuoji taip, kad šios diltų mažiau. Tačiau nesitikėjome, kad tai, kas paprastai yra pranašumas, gali tapti ir trūkumu, kai krenta temperatūra.“
Keleriose lenktynėse šiemet greičiu nustebinęs „Lotus E20“, panašu, geriausiai važiuoja karštu oru – tai paaiškina puikų komandos pasirodymą Bahreine.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).