„Lotus“ technikos direktorius Nickas Chesteris mano, kad dviejų skirtingų variklių naudojimas čempionate būtų lyg „skardinė kirminų“.
Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) ir F-1 komercijos teisių valdytojas
Bernie Ecclestone‘as neatsisako minties rasti nepriklausomą variklių gamintoją, kuris savo motorus komandoms tiektų už mažą kainą.
Kadangi kalbama apie alternatyvius, kitokio tipo variklius, didžiausia problema, kuri laukia šios idėjos autorių bus rasti būdą, kaip suvienodinti skirtingo tipo jėgainių pajėgumus. N. Chesteris mano, kad tai padaryti būtų itin sunku.
„Tai lyg skardinė kirminų“, – kalbėjo „Lotus“ specialistas.
„Suvaldyti viską dviejų kategorijų čempionate būtų itin sunku. Siekiant suvienodinti pajėgumus iškiltų be galo daug iššūkių. Pasiekti tai su skirtingų specifikacijų varikliais būtų itin sunku.“
Kalbėdamas apie „Lotus“ komandos pasiruošimą kitų metų sezonui specialistas teigė, kad ekipa šiemet skyrė mažai laiko ir resursų bolido tobulinimui, tad galėjo sutelkti daugiau savo dėmesio 2016 m. automobiliui.
„Esame gana stipriai pasistūmėję į priekį. Daugelis darbų jau yra atlikti. Per pastaruosius du sezonus daug ko išmokome ir visas tas žinias ketiname pritaikyti dirbdami prie 2016 m. bolido.“
„Gana mažai laiko ir resursų skyrėme šių metų automobiliui. Todėl galėjome sutelkti daugiau dėmesio ir jėgos dirbant prie 2016 m. bolido. Kai kurios detalės jau yra gaminamos.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).