„Lotus“: esame trečia pagal pajėgumą komanda

„Lotus“: esame trečia pagal pajėgumą komanda
logo 2012 Balandžio 02 d. 20:33, Lotus F1 Team/LAT Photographic
„Lotus“ komandos darbo trasoje vyriausiojo inžinieriaus Alano Permane nuomone, ekipa pajėgumu šiuo metu nusileidžia tik „McLaren“ ir „Red Bull“.
Specialisto teigimu, „Mercedes“ yra greiti kvalifikacijoje, tačiau silpni lenktynėse, o „Ferrari“ nekels pavojaus tol, kol nesugebės pelnyti aukštesnių starto pozicijų.
„Būtų malonu, kad nors vienerios lenktynės būtų be baudų ir be Romaino (Grosjeano – red. past.) avarijų poroje pirmųjų posūkių“, – britų „Autosport“ sakė A. Permane.
„Manau, kad „McLaren“ ir „Red Bull“ yra priekyje, o už jų – mes. Žinau, kad „Mercedes“ Malaizijoje sugebėjo pelnyti trečiąją starto poziciją, tačiau jų greitis lenktynėse – niekuo neypatingas.“
„Kai Malaizijoje kovojome su Rosbergu ir jis užsidėjo naujas tarpines padangas, pagalvojome, kad bus bėdų, tačiau jo greitis išliko toks pat, jei dar ne prastesnis nei mūsų. „Mercedes“ išspręs šias problemas, tačiau šiuo metu lenktynėse jie mums nepavojingi.“
„Nors „Ferrari“ lenktynėse Malaizijoje ir pasirodė puikiai, jei jie ir toliau startuos dešimtoje ar dvyliktoje vietose, kai mes užimame trečiąją ir penktąją bei kvalifikacijoje lenkiame juos sekunde, tai viską ir nulems. Jie netruks patobulėti, jie tam mes visas pastangas, tačiau naujovių turėsime ir mes.“
„Laukia gera kova – technikos tobulinimo lenktynės su jais, „Red Bull“ ir „Mclaren“. Tai tikrai didžiosios komandos, todėl mes turėsime panaudoti visas savo jėgas, kad išsilaikytume su jais.“
K. Raikkonenas buvo pajėgus pelnyti „pole“ poziciją?
A. Permane nuomone, ekipos lyderis Kimi Raikkonenas Malaizijoje net buvo pajėgus pelnyti pačią aukščiausią starto poziciją.
„Mes pademonstravome turintys gerą bolidą kvalifikacijoje. Su Kimi Malaizijoje galėjo būti pirmojoje starto eilėje, jei ne pačiame priekyje“, – pažymėjo specialistas.
„Apie greitį lenktynėse spręsti sunkiau, nes juo dar negalėjome įsitikinti, tačiau neturime jokių priežasčių manyti, kad jis bus prastas. Visų bandymų metu padangos dilo mažai. Kai turi gryną greitį, lieka tik įsipilti kuro ir lėkti.“
„Nebūsime tuo iki galo tikri tol, kol nepasitaikys normalios lenktynės. Taigi, tiesiog norime, kad abu lenktynininkai kvalifikacijoje būtų pirmajame dešimtuke, negautų jokių baudų, nekiltų jokių problemų su pavarų dėžėmis, jokių avarijų pirmuosiuose posūkiuose – tiesiog geros lenktynės sausu oru. Tikėkimės, kad tai įvyks jau Kinijoje.“
Sauber“ greitį lenktynėse lemia atlaidumas padangoms?
Pabaigai, A. Permane sutiko, kad lenktynių metu greičiu stebina „Sauber“, tačiau tokius ekipos pasirodymus sekmadieniais ir prastus rezultatus kvalifikacijose šeštadieniais jis paaiškino padangų naudojimo charakteristikomis.
„Nėra jokių abejonių, kad jie turi greitą bolidą važiuojant lenktynių režimu, tačiau jie nėra tokie geri kvalifikacijoje. Galbūt dėl atlaidumo padangoms jie negali priversti jų tinkamai veikti pirmajame rate, o antrajame rate jos jau būna šiek tiek nusidėvėjusios ir normaliai nebeveikia“, – dėstė inžinierius.
„Ši charakteristika jiems padėtų lenktynėse – padangos diltų lėčiau, jų temperatūra būtų žemesnė. Gali būti, kad taip ir yra. Tačiau normaliose lenktynėse, kai startuoji priekyje ir esi greitas, tu nuo jų pabėgsi, o jie užstrigs rikiuotės viduryje.“
„Nors „Sauber“ ir atrodo stiprūs lenktynių režimu, geriau jau dabartinis mūsų turimas bolidas.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553