„Lotus“ savininkas: ekipos problemos yra perdėtos

„Lotus“ savininkas: ekipos problemos yra perdėtos
logo 2014 Balandžio 28 d. 21:32, LAT Photographic
„Lotus“ komandos savininkas Gerardas Lopezas sako, kad ekipos finansinės problemos yra išpūstos. Pasak jo, taip pat nėra abejonių, kad padėtis išliks stabili ir ateityje.
„Lotus“ susidūrė su problemomis 2013 m. pabaigoje, kai negavo žadėtų pinigų iš rėmėjo „Qunatum Motorsports“. Negautos lėšos sutrikdė pinigų srautus, todėl žiemą komandą paliko į „McLaren“ išėjęs Ericas Boullier, o bolidas nebuvo paruoštas pirmiesiems priešsezoniniams bandymams.
Šios problemos privertė G. Lopezą atlikti ekipos restruktūrizaciją, kurios metu dalis darbuotojų buvo atleisti. Nepaisant to, „Lotus“ savininkas yra tikras, kad padėtis komandoje dabar yra daug geresnė.
„Tai požiūrio klausimas. Kai turėjome gauti pinigus, juos iš tikrųjų ir gavome, bet vėliau pinigai turėjo būti išsiųsti atgal dėl problemų, susijusių su tais žmonėmis, visa tai uždelsė kitus mokėjimus. Kai turi pinigų srautą, kaip ir bet kokioje kitoje kompanijoje, tikiesi, kad tam tikros sumos pasieks sąskaitą tam tikru laiku“, – susidariusią situaciją aiškino G. Lopezas.
„Kai taip neįvyksta, vadovai turi informuoti kompaniją ir atlaisvinti lėšų. Jei tai būtų įprasta įmonė ir klientas nebūtų sumokėjęs, tai būtų problema ir ji būtų sprendžiama. Tačiau čia yra F-1 ir viskas be galo išpučiama.“
Siekdamas išlaisvinti lėšų, G. Lopezas atleido dalį darbuotjų. Pasak „Lotus“ komandos vadovo, daugelis iš 95-ių atleistųjų dirbo dizaino padalinyje, kuris paraleliai kūrė alternatyvų 2014 metų bolidą.
„Aš žinau, kad yra komandų turinčių 700 žmonių. Mes ne, pas mus dirba 470, o tai daug daugiau nei pusėje kitų komandų. Jei žiūrėtum iš „pusiau tuščios stiklinės“ perspektyvos, sakytum, kad tie vyrukai pralošė, nes prarado tiek daug žmonių“, – kalbėjo G. Lopezas.

„Tačiau, žiūrint iš „pusiau pilnos stiklinės“ pusės, mes vis dar turime 150 žmonių daugiau nei daugelis kitų komandų. Taigi, viskas priklauso nuo požiūrio. Situacija tikriausiai atrodė daug mažiau komplikuota iš vidaus, nei iš išorės.“
G. Lopezas nesureikšmino ir E. Boullier praradimo, nes atsiradusios spragos buvo panaikintos supaprastinus komunikaciją tarp techninio vadovo Nicko Chesterio ir trasos operacijų vadovo Alano Permane'o: „Jo padrindinis vaidmuo buvo komunikacija tarp lenktynių komandos ir žmonių tokių kaip Nickas. Dabar Alanas su Nicku bendradarbiauja daug glausčiau, visa komunikacija vyksta tiesiogiai, o ne per Ericą.“
„Aš pasigendu Erico, nes per jį buvo palaikomas mano ryšys su komanda. Bet dabar daugiau kreipiuosi tiesiai į Nicką ir Alaną, tai trikdo mažiau nei buvo galima manyti.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794