„Lotus“ ekipa likusiose šių metų F-1 lenktynėse greičiausiai taip ir liks nepanaudojusi dvigubos DRS.
Pastarąją sistemą komanda anksčiau išbandė keliose laisvosiose treniruotėse, tačiau dėl iškilusių įvairių sunkumų šio mechanizmo nė vienose lenktynėse taip ir nepanaudojo. Tiesa, ekipa planuoja dar kartą išmėginti dvigubą DRS jaunųjų pilotų F-1 bandymuose, kurie vyks Abu Dabio trasoje.
„Lotus“ technikos direktoriaus Jameso Allisono teigimu, minėtąją sistemą ruošiamasi naudoti kitų metų sezone.
„Mūsų planas yra perprasti šią sistemą ir priversti ją dirbti taip, kaip mes norime“, – sakė komandos specialistas.
„Atsižvelgiant į sunkumus, su kuriais susidūrėme, manau būtų optimistiška tikėtis, jog dvigubą DRS panaudosime likusiose šių metų sezono lenktynėse.“
Specialisto teigimu, komanda intensyviai dirba ir prie kitos bolido naujovės – išmetimo sistemos, iš kurios daugiau naudos tikimasi šį savaitgalį Abu Dabyje vyksiančiose varžybose.
„Greitis tiesiosiose nėra vienintelė problema. Ją galime išspręsti tiesiog pareguliavę galinį bolido sparną.“
„Problema yra variklio galioje, kurią prarandame naudodami šią sistemą. Pastaroji yra gana alkana galios atžvilgiu.“
„Padedami „
Renault Sport“ specialistų, tikimės Abu Dabyje susigrąžinti trečdalį prarandamos galios. Planuojame į savo bolidus įdiegti naujus išmetimo vamzdžius, kurie turėtų padėti išspręsti iškilusią problemą.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).