M. Arrivabene: privalome išlikti susikaupę

M. Arrivabene: privalome išlikti susikaupę
logo 2016 Liepos 11 d. 11:59, Ferrari
„Ferrari“ komandos vadovas Maurizio Arrivabene pakomentavo lenktynių Silverstone rezultatus, kur italų ekipa nusileido ne tik „Mercedes“, bet ir „Red Bull“ komandai.
- Ar jūs pripažįstate, kad pagal greitį jus jau lenkia ir „Red Bull“ ekipa? Prieš lenktynes sakėte, kad jie yra paskui jus, priekyje yra tik „Mercedes“. Ką jūs manote po lenktynių? Ar „Red Bull“ vertinate kaip realią grėsmę jums?
- Manau, jog esmė yra tame, kad „Red Bull“ palaipsniui didina savo greitį, lenktyniauja vis geriau ir geriau, o tai yra naudinga visai „Formulei-1“. Savo pagrindiniu varžovu mes ir toliau laikome „Mercedes“ ekipą, bet šiuo metu mūsų pirmalaikis uždavinys yra neleisti „Red Bull“ mūsų aplenkti Konstruktorių įskaitoje. Situaciją Silverstone mes laikome išimtimi, bet mes jokiu būdu negalime pralaimėti Vengrijoje.
- Ar jūs dar iki šiol esate nusiteikęs optimistiškai, manydamas, jog kova dėl pasaulio čempiono titulo dar nebaigta?
- Sezonas dar tik įpusėjo ir jei aš pasakysiu, kad mes jau pasirengę pasiduoti, būtų neteisinga. Mes privalome išlikti susikaupę ir jei ne mūsų techninės nesėkmės, mes turėtumėme kur kas daugiau taškų, Mes pasiekėme šiokios tokios pažangos, mes to yra per maža. Mūsų mašina turi būti dar greitesnė ir visų pirma mums reikia užsiimti aerodinamika.
- Britanijoje komanda pasirodė ne geriausiu būdu – ar jūs jau žinote, kodėl šioje trasoje turėjote problemų?
- Visų pirma, Silverstone labai daug kas priklausė nuo aerodinamikos. Antra, S. Vettelio bolide iškilo problemos su pavarų dėže, kurias mums dar teks išanalizuoti. Bet Sebastianas ne tik prarado 5 starto pozicijas: visa tai turėjo ir didelį psichologinį efektą, todėl per lenktynes jis darė klaidų. Galų gale jis ne robotas, jis žmogus. Jis labai nusivylė ir tai yra normali jo reakcija.
- Problemos su pavarų dėže pasikartojo – ar verta dėl to nerimauti?
- Su šia problema mes susidūrėme jau trečią kartą, mus tai itin jaudina, vadinasi, su problemomis reikia išsiaiškinti kuo greičiau.
- Ar ši problema susijusi su gamykliniu defektu, ar dėl to kalti neteisingi mašinos nustatymai?
- Įvardinti konkrečių priežasčių dabar negaliu, bet aš įtariu, kad tai gali būti susiję su kurios nors detalės defektu. Tikiuosi, kad konstrukcijoje mes neapsiskaičiavome.
- Pratęsus kontraktą su Kimiu Raikkonenu, jūs stengėtės garantuoti stabilumą komandos viduje ir motyvuoti abu pilotus, kad jie pasistengtų kuo greičiau sumažinti atsilikimą nuo „Mercedes“?
- Sutarties su Kimiu pratęsimas čia visai neturi įtakos. Atsilikimas nuo „Mercedes“ – visai kitas klausimas. Patvirtindami sutartį su Kimiu, mes norėjome sumažinti nereikalingą spaudimą jam ir sustiprinti komandos stabilumą. Prieš tai buvusiose lenktynėse visi jam užduodavo tą patį vieną klausimą: „Kaip tavo reikalai su kontraktu?“. Dabar, kai nauja sutartis su Kimiu pasirašyta, mes galime susikoncentruoti ties kur kas svarbesniais uždaviniais.
- Ar jau nuspręsta, kas dirbs „Pirelli“ padangų bandymuose rugpjūčio pradžioje?
- Ne, kol kas nieko nenuspręsta.
- Ar šiais metais mes dar pamatysime esminių jūsų bolido aerodinaminių atnaujinimų?
- Tikiuosi, kad taip. Bet visų pirma mes turime išsiaiškinti su dabartinėmis problemomis, pasiekti kur kas geresnio bolido balanso ir tik po to diegti naujoves.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983