M. Brundle: Magnussenui reikėtų pasisaugoti

M. Brundle: Magnussenui reikėtų pasisaugoti
logo 2014 Rugsėjo 10 d. 06:55, Daimler
Buvęs F-1 lenktynininkas Martinas Brundle, dabar dirbantis „Sky Sport“ kanalo komentatoriumi apžvelgė pasibaigusio Italijos GP etapo rezultatus.

M. Brundle: „Hamiltonas šiame etape parodė, kad jis dar turi čempioniškų ambicijų ir nieku gyvu nenusileis komandos kolegai iki paskutinio lenktynių etapo. Jo lenktynininko instinktai Monzoje paėmė viršų, kai jis ignoravo komandos patarimą šiek tiek atsilikti nuo pirmaujančio Rosbergo, kad nesugadintų padangų ir neperkaitintų variklio. Vietoje to britas pasinaudojo naujesnėmis padangomis, išprovokavo kolegos klaidą ir laimėjo etapą. O kvailos kalbos, neva tai buvo Rosbergo duoklė Lewisui už incidentą Spa, yra nieko vertos. Kai po lenktynių paklausiau Hamiltono, ar jis neturėjo panašių bėdų pirmajame posūkyje, pilotas atsakė, kad turėjo – jis taip pat šiame posūkyje per vėlai stabdė ir „neįsipiešė“ į posūkį.
Trys iš likusių šešių šių metų etapų ruošia pilotams jau tradicinius iššūkius – ilgos laiko prasme lenktynės Singapūre, vaizdingoji Suzuka ir beprotiškos lenktynės Interlagose. Ir Sočis – pilnas nežinomybės. Iki čempionato pabaigos dar toli, todėl patikimumo faktorius ir dvigubi taškai Abu Dabyje turės labai didelės reikšmės.
Mes pamatėme dar vienas įdomias lenktynes, kurios nebūdingos Monzai. Jei šiame sezone nebūtumėme matę itin įspūdingų lenktynių, tai varžybas Italijoje būtų galima pavadinti įdomiomis. Puikūs Ricciardo lenkimai, tapę jau firminiu šio australo manevru antrajame „S“ formos posūkyje, o taip pat labai protingas padangų tausojimas leido jam labai puikiai važiuoti Italijoje.
Taip pat prisiminkime Perezo ir Buttono kovą ratas į ratą – jie kovojo visuose trasos ruožuose, net „Lesmo“ posūkiuose – ši kova užgniauždavo kvapą. Gerai, kad teisėjai buvo itin nuolankūs ir leido atvirą kovą, o tai pilotams suteikė daugiau motyvacijos, jie mieliau stojo į dvikovas. Dėl to aš asmeniškai nebūčiau skyręs baudos Magnussenui už kovą ratas į ratą su Bottu. Iš kitos pusės, aš suprantu, kodėl ši bauda buvo paskirta – stabdymo zonoje Bottas buvo priekyje.
Situacija su Kevinu labai įdomi, jis stengiasi sudaryti labai kieto piloto įvaizdį. Jį teisingai nubaudė Spa už tai, kad jis iš trasos išstūmė Alonso „Kemmel“ tiesiojoje. Magnussenas turi įprotį staigiai ir labai vėlai keisti trajektoriją, bet jis kovoja dėl savo karjeros ir jo bosams tai patinka. Malonu, kad jis psichologiškai nusiteikęs kietai kovai, bet kartu Magnussenas turi būti atsargus, kadangi teisėjai ir kiti lenktynininkai jau formuoja ne kokią savo nuomonę apie daną.
Monzoje matėme, kad daugelis mašinų stabdydamos iš priekinių ratų leido karbono dulkes – ypač ryškiai tai buvo matyti pas „McLaren“ pilotus ir Sergio Perezą. Pačioje varžybų pabaigoje sugedo Kvyato stabdžiai, bet jis fantastiškai „pagavo“ bolidą. Po lenktynių paklausiau Buttono, ar jis pastebėjo karbono dulkes trasoje, jis atsakė teigiamai, bet jo pošalmis ir veidas buvo švarus. Kuomet aš važiuodavau F-1 varžybose, prisimenu, kad dažnai po lenktynių mūsų veidai atrodydavo kaip šachtininkų dėl stabdžių dulkių, o dabar džiugu, kad šalmų vėdinimo sistemos yra modernios ir jos susitvarko su savo funkcijomis.
Monzoje buvo baisi diena „Ferrari“ komandai. Alonso nutraukė rezultatyvių pasirodymų seriją, o Raikkonenas susidūrė su greičio problemomis. Galiausiai komandą Konstruktorių įskaitoje aplenkė „Williams“. Alonso pirmą kartą nebaigė etapo dėl mechaninio gedimo po 86 sėkmingų etapų nuo 2010 m. Malaizijos GP. Gaila, kad tai įvyko Monzoje, todėl Maranelle įvyks keletas sudėtingų posėdžių. Labai didelis „Mercedes“ komandos greitis tik pagilino „Ferrari“ problemas“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794