M. Gallagheris: prognozės apie variklių patikimumą buvo klaidingos

M. Gallagheris: prognozės apie variklių patikimumą buvo klaidingos
logo 2015 Birželio 25 d. 07:15, Cosworth
Buvęs „Cosworth“ vadovas Markas Gallagheris teigia, kad F-1 pasaulis praeityje suklydo prognozuodamas gerą dabar naudojamų hibridinių jėgainių patikimumą. Specialistas taip pat mano, kad kai kuriems variklių gamintojams vis dėlto turėtų būti atrištos rankos, taip suteikiant jiems galimybę pasivyti stipresnius varžovus.
Praėjęs varžybų savaitgalis Austrijoje pasižymėjo tuo, jog jo metu baudų už jėgainių keitimus susilaukė ne vienas pilotas. Danieliui Ricciardo ir Daniilui Kvyatui buvo skirtos 10 starto pozicijų baudos, o Jensonui Buttonui ir Fernandui Alonso – 25 starto pozicijų baudos.
„Vadovaujant „Cosworth“ teko dalyvauti daugelyje susirinkimų, kuriuose taip pat buvo FIA bei kitų variklių gamintojų atstovai. Ne kartą aptarinėjome naujas taisykles. Galiu pasakyti, kad suklydome visi“, – pasakojo M. Gallagheris.
„Suklydome prognozuodami kokie patikimi bus šie sudėtingi hibridiniai varikliai. Reikia suprasti, kad nebus nieko blogo jei FIA, kartu su variklių gamintojais, prisipažins suklydę. Jie turi pakeisti požiūrį į šias taisykles. Tai yra nesamonė tiek žiūrovų, tiek komandų akimis.“
M. Gallagheris mano, kad su nesibaigiančiomis problemomis kovojantiems variklių gamintojams „Renault“ ir „Honda“ turi būti atrištos rankos.
„Renault“ turi būti leista tobulinti savo variklį, kurį ji tiekia „Red Bull“ ir kitoms komandoms. Tas pats galioja ir „Honda“. Tai absurdas, jog „McLaren“ komandos rankos dabar yra surištos, o į lenktynes atvykę tokio kalibro pilotai, kaip Jensonas Buttonas ir Fernando Alonso gauna tiek baudų, jog varžybas turi pradėti iš kitos valstybės teritorijos.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794