Dukart F-1 čempionas Mika Hakkinenas per daug nesureiškmina fakto, kad naujieji „Formulės-1“ bolidai dėl naujų V6 turbo variklių skleidžia tylesnį garsą.
Nepasitenkinimas dėl tylesnių F-1 automobilių kilo po pirmųjų sezono lenktynių Australijoje. Tačiau M. Hakkinenas į visa tai žiūri gana ramiai. Suomis pripažįsta, kad variklių skleidžiamas garsas yra F-1 dalis, tačiau tuo pačiu sportininkas pabrėžia, jog šis sportas privalo judėti į priekį.
„Dabar garsas tikrai nebėra toks, koks buvo anksčiau. Esu girdėjęs kokį garsą skleidžia V12, V10 ir V8 varikliai. Tačiau dabar jis yra stipriai sumažėjęs“, – pasakojo F-1 čempionas M. Hakkinenas.
„Dabar daugelis dalykų yra pasikeitę. Tačiau F-1 visada judėjo į priekį ir tai privalo daryti toliau. Jie turėjo pagalvoti apie įvairius dalykus, aplinką ir taip toliau, taigi visa tai suprantama. Žinoma, į garsą turi būti atsižvelgta, tačiau žiūrint lenktynes per TV didelio skirtumo nėra.“
M. Hakkinenas labiau yra nusivylęs ne tylesniais F-1 bolidais, o šiemet įsigaliojusia dvigubų taškų taisykle. Suomio teigimu, jei pastaroji būtų galiojusi seniau, jis nė karto nebūtų tapęs „Formulės-1“ čempionu.
„Formulėje-1“ lenktyniavau dešimt metų ir tapau čempionu du kartus. Abu kartus viskas sprendėsi paskutinėse lenktynėse.“
„Pirmą kartą kovojau su Michaeliu. Iki sezono pabaigos likus vienerioms lenktynėms mus skyrė trys taškai. Jei dvigubų taškų taisyklė buvo galiojusi tada – tai būtų buvę tiesiog katastrofa – nebūčiau iškovojęs nė vieno čempiono titulo. Nemanau, kad tai puiki mintis. Neįžvelgiu tame nieko gero.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).