M. Hakkinenas: patikimumas – svarbus faktorius kovoje dėl titulo

M. Hakkinenas: patikimumas – svarbus faktorius kovoje dėl titulo
logo 2014 Lapkričio 16 d. 06:55, Lotus/LAT Photographic
Prieš finalinį 2014 m. F-1 čempionato etapą skirtumas tarp pretendentų į čempiono titulą yra tik 17 taškų. Norint tapti čempionu, Nico Rosbergui Abu Dabyje reikalinga pergalė su sąlyga, jog Lewisas Hamiltonas finišuos ne aukštesnėje nei trečioje pozicijose.
Savo skiltyje vokiečių logistikos kompanijos „Hermes“ tinklalapyje dukart pasaulio čempionas Mika Hakkinenas kalbėjo apie abejų pilotų šansus ir apžvelgė praėjusio Brazilijos etapo rezultatus.
- Kokia jūsų nuomonė apie dvigubus taškus paskutiniame čempionato etape?
- Daugeliui ši idėja nepatinka, bet nėra jau taip blogai, kai kova dėl čempiono titulo tęsiasi iki pat paskutinio F-1 čempionato etapo. Rungtyniaudamas „Formulės-1“ čempionate, aš abu savo čempiono titulus laimėdavau būtent paskutiniame etape. Žvelgiant iš žiūrovų pozicijos tai yra pats geriausias variantas. Kuomet titulus laimėdavo Michaelis Schumacheris, jis ne kartą juos iškovodavo iš anksto, kaip ir Sebastianas Vettelis. Juk reikėjo kažką daryti, norint labiau intriguoti žiūrovus.
- Kas šiemet taps pasaulio čempionu – L. Hamiltonas ar N. Rosbergas.
- Kol kas tai nėra aišku, bet Lewisas kol kas turi pranašumą. Bet intriga išlieka.
- Ką jūs galvojate apie klaidą, kurią Interlagoso 4 posūkyje padarė L. Hamiltonas?
- Tai sunkus posūkis. Įeinant trasa staigiai leidžiasi žemyn, todėl toje vietoje bolido galas tampa lengvas. Prieš posūkį reikia pradėti stabdyti kiek anksčiau nei paprastai. Jei per vėlai nuspaudi stabdžio pedalą, tai bolido galinė dalis praranda stabilumą, o tai iššaukia šoninį slydimą, kaip ir atsitiko L. Hamiltono atveju.
- N. Rosbergas dabar užima antrąją vietą asmeninėje įskaitoje – gal jam paprasčiau?
- Aš į tai žiūriu kiek kitaip. Lemiamą vaidmenį suvaidins tai, kad iš favoritų išliks ramus ir pasinaudos silpnosiomis priešininko pusėmis.
- Ar esate nustebęs, kad Nico šiais metais pasirodė stipriau nei kolega kvalifikacijose?
- Tiesa, jis geriau tvarkėsi su greičiu bei padangų darbu kvalifikacijose. Rato pradžioje sukibimas su trasa visuomet būna blogesnis, tiek priekinių, tiek galinių padangų, o Nico surado geresnį balansą.
- Ar yra Abu Dabio trasoje kokių nors ypatingų vietų, kurios būtų naudingos kuriam nors iš lyderių?
- Sunku pasakyti, bet aišku, kad Abu Dabyje reikia agresyviai atakuoti kelkraščius. Žinoma, tai nėra paprastos lenktynės mašinoms. Be to, reikia nepamiršti, kad varikliai jau yra ne pirmos jaunystės. Todėl patikimumas bus labai svarbus faktorius kovoje dėl čempiono titulo.
- Ar jums kada nors atsilaisvindavo saugos diržai per lenktynes, kaip tai Brazilijoje atsitiko su Valtteri Bottu?
- Jei atsiranda bet kokia saugos diržų problema, negalimas joks kompromisas. Problema turi būti nedelsiant šalinama, net jei tam prireiks labai daug laiko. Man irgi keletą kartų buvo iškilę panašių nedidelių problemų. Jei diržai nepakankamai gerai laiko kūną prie sėdynės, prarandi nemažai laiko stabdydamas.
- Ar jūs kada nors klydote boksuose kaip tai padarė Felipe Massa?
- Aš neatsimenu, kad taip būtų atsitikę su manimi, bet panašus incidentas yra visai įmanomas. Rizika yra, ypač kai jūs daugelį metų prieš tai lenktyniavote kitoje komandoje, o po to perėjote į kitą...
- Ką jūs galvojate apie Kimio Raikkoneno lenktynes?
- Brazilijoje jis pasirodė kur kas geriau nei ankstesnėse lenktynėse, gali būti, kad jo problemos jau pasibaigė.
- Ar galite paaiškinti, kodėl per praėjusias lenktynes buvo labai daug klaidų stojant boksuose?

- Daugeliui komandų tai buvo labai sudėtingas sezonas. Žmonės pavargsta nuo darbo, todėl atsiranda daugiau klaidų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983