M. Hakkinenas: „Volkswagen" grupei nėra kur skubėti

M. Hakkinenas: „Volkswagen" grupei nėra kur skubėti
logo 2015 Spalio 02 d. 06:55, DTM
Rugsėjį eilinį kartą pasirodė gandai apie tai, jog vokiečių VAG koncerną domina dalyvavimas „Formulės-1“ pasaulio čempionate.

Spėjama, kad per artimiausius dvejus metus šis koncernas debiutuose F-1 čempionate „Audi“ vardu ir iš Dietricho Mateschitzo išpirks „Red Bull“ komandą. Galvojama, kad tai gali būti vienas iš nedaugelio variantų, kuris galėtų išgelbėti „Red Bull“ komandą ir tokiu būdu išvengti šios komandos išėjimo iš F-1. Situaciją „Hermes“ logistikos kompanijos puslapyje pakomentavo buvęs F-1 pilotas, dukart pasaulio čempionas Mika Hakkinenas.
M. Hakkinenas: „Aš puikiai suprantu „Red Bull“ komandą. Nereikia pamiršti, kad jie 4 kartus paeiliui iškovojo pasaulio čempiono titulą ir todėl nenori taikytis su antraeiliais vaidmenimis. „Red Bull“ nenori vien dalyvauti pasaulio čempionate – jiems mažiausiai reikia, kad jie turėtų šansą pakovoti dėl čempiono titulo.
Kai dėl VW grupės dalyvavimo, tai šią situaciją sunku pakomentuoti. Beje, jie turi užtektinai resursų ir patirties. Bet jiems nėra kur skubėti. Tikėtina, kad jie ateitų į „Formulę-1“ tik tada, kai nuspręs, kad tam atėjo laikas. O tai atsitiks tada, kai jie supras, kad jie jau turi šansą laimėti lenktynes“.
Be to, M. Hakkinenas išsakė savo nuomonę apie Fernando Alonso pareiškimą, kad F-1 „Honda“ variklius galima sulyginti su jaunimo serijos GP2 motorais.
„Kai jėgainės modernizacija vyksta taip lėtai, tai labai nervina bet kurį pilotą, – M. Hakkineno žodžius cituoja suomių „Ilta-Sanomat“. – Mano karjeros laikais, kai „Mercedes“ tapo „McLaren“ komandos partneriu, variklio tobulinimo darbai vyko labai sparčiai, bet aš atsimenu ir motoristus, kuriems pagrindiniu darbo dienos įvykiu būdavo pietų pertrauka.
Kartu esant apribojimams jėgainių modernizacijai, kurie galioja šiandien, negalima tikėtis, kad jėgos agregatų gamintojas kiekvienam etapui paruoš po paketą naujovių. F. Alonso už savo darbą gauna labai milžiniškus pinigus ir tuo įsipareigoja visokeriopai palaikyti savo komandą tiek pergalių, tiek ir pralaimėjimo dienomis.
Man savo laiku teko laukti 7 metus, kol aš iškovojau pirmąjį savo čempiono titulą. F. Alonso yra dukart pasaulio čempionas, bet „McLaren-Honda“ komandoje jis kol kas lenktyniauja tik pusę metų, o jau pradeda viešai kritikuoti savo komandą, o ypač japonų motoristus. Jis turi atsiminti, kad šį iššūkį jis priėmė savo noru“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794