M. Isola: su ultraminkštosiomis galima nuvažiuoti 77 ratus

M. Isola: su ultraminkštosiomis galima nuvažiuoti 77 ratus
logo 2017 Gegužės 27 d. 06:00, Pirelli/LAT Images

„Pirelli“ kompanijos automobilių sporto padalino vadovas Mario Isola pripažįsta, kd net su pačiomis minkščiausiomis padangomis lenktynininkai gali nuvažiuoti visą Monako GP distanciją ir šioms lenktynėms reikėtų kurti specialias, dar minkštesnes už ultraminkštąsias padangas.

  • Ką galima pasakyti apie padangų darbą šioje trasoje?
  • Mes esame patenkinti padangų efektyvumu, jų degradacija yra pratiškai nulinė, ko ir buvo galima laukti. Daugelis pilotų ilgose ratų serijose nuvažiuodavo daugiau kaip 20 ratų, o Massa su ultraminkštosiomis padangomis įveikė berods 34 ratus. Lenktynių sumuliacijos metu šios padangos dirbo labai stabiliai. Kaip ir buvo spėjama, greičio skirtumas tarp superminkštųjų ir ultraminkštųjų yra apie 0,7 sekundės. Gali būti, kad per lenktynes šis skirtumas sumažės, bet tai yra normalu. Numanau, kad daugelis stengsis kuo ilgesnę atkarpą nuvažiuoti su ultraminkštosiomis, bet šioje trasoje labai didelė saugos automobilio pasirodymo tikimybė, todėl kai kas bandys startuoti su superminkštosiomis, o jei pasirodys saugos autombilis, pereiti prie pačių minkščiausių ir su jomis jau važiuoti iki finišo. Problemų nebus nei su dėvėjimusi, nei su degradacija. Je kalbėsime apie taktiką, tai įmanomi bet kokie variantai, kadangi sustojimą galima atlikti bet kuriuo metu, priklausomai nuo situacijos trasoje. Manęs šiandien ne kartą klausinėjo, ar yra šansas patekti į kvalifikacijos finalą, jei antroje sesijoje bus naudojamos tik superminkštosios? Asmeniškai aš manau, kad tai yra rizikinga, nes jei jūs padarystite klaidą ar pateksite į bolidų grūstį, ko Monake negalima atmesti, tai didelė tikimybė, kad į kvalifikacijos finalą jūs nepateksite.
  • Nežiūrint į gana žemą degradacijos lygį, maksimalų greitį su ultraminkštosiomis, tikėtina, galima parodyti pirmo greitojo rato metu, kaip jūs manote?
  • Ne, todėl kai kurios komandos gali naudoti tokį pat požiūrį, koks buvo ir Sočyje: jie tai pavadino „paruošiamuoju ratu“. Gali būti, kad jie tą patį bandys parodyti ir Monake per kvalifikaciją. Mes neturime problemų su padangų įšildymu, bet toks paruošiamasis ratas leistų geriau vienu metu kvalifikaciniam bandymui paruošti tiek priekines, tiek ir galines padangas. Po tokio rato komanda gali būti užtikrinta, kad priekinių ir galinių padangų temperatūra bus vienoda, o tai leis parodyti patį maksimaliausią greitį.
  • Kai kuriuose ruožuose paklotas naujas asfaltas – ar tai kaip nors įtakos padangų darbą?
  • Ne , mes matavome asfalto dangos charakteristikas skirtingose atkarpose ir skirtumo praktiškai nebėra.
  • Ir vis dėl to, kiek ratų galima nuvažiuoti su ultraminkštosiomis padangomis. Negi visus 77?
  • Taip, 77. Aš ne juokauju. Teoriškai pilotai gali visą distanciją nuvažiuoti su vienu ultraminkštųjų kompektu. Manakas yra unikali trasa, čia reikėtų atvežti specialių mišinių padangas. Sukurti tokius mišinius galima, nors čia yra savų sunkumų, kadangi bandymus reikia atlikti trasoje, kuri pagal charakteristikas būtų panaši į Monaką. Tokių padangų negalima bandyti Barselonoje, tai būtų nonsensas. Vadinasi, reikia surasto trasą su minimaliai abrazyviu asfaltu, kur apkrova padangoms labai nedidelė. Klausimą dėl tokių padangų būtinybės mes jau kėlėme, bet kol kas mes turime kitus prioritetus. Ruošdamiesi kitam sezonui, mes truputį keisime padangos konstrukciją ir kursime naujus mišinus, kurie turėtų būti vienu punktu minkštesni lyginant su dabartiniais. Dabar mes renkame didelius kiekius informacijos, kurią panadosime, ruošdamiesi kitiems metams.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553