Buvęs Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) prezidentas sukritikavo F-1 pasaulio vadovus, kurie nesupažindino detaliau čempionato sirgalių su naujausiomis technologijomis. Britas taip pat prisiėmė kaltę dėl tylesnių variklių, kurie sukėlė didelį nepasitenkinimą F-1 sirgalių tarpe.
Naująjai „Formulei-1“ kritikos negailėjo daugelis, tame tarpe ir F-1 komercijos teisių valdytojas
Bernie Ecclestone‘as bei „Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo. Naujų V6 turbo variklių skleidžiamu garsu liko nepatenkinti ne tik čempionato sirgaliai, bet ir daugkartinis F-1 čempionas Sebastianas Vettelis.
„Jei kas nors ir turėtų būti dėl to kaltinimas, tai aš“, – britų žiniasklaidai pareiškė buvęs FIA prezidentas Maxas Mosley.
„Tai mes svarstėme naujų technologijų įvedimą į šį sportą. Prie to dirbome 10 metų. Ir, beje, man patinka naujų variklių garsas.“
„Ausų kaištukus naudoju visada, kadangi riaumojančių variklių garsų klausiausi 40 ir daugiau metų. Dabar jau per vėlu gelbėti mano klausą, tačiau galime pasirūpinti naująja karta. Tylesni varikliai yra geriau šeimoms. Dabar galima į lenktynes pasiimti vaikus ir nesibaiminti dėl žalos jų klausai.“
M. Mosley mano, kad problema slypi ne naujose technologijose, o tai kaip F-1 ją pateikia visuomenei.
„F-1 vystytis yra būtina. Praėjusiame amžiuje didžiausias iššūkis buvo saugumas. 21-ame amžiuje didžiausias iššūkis yra aplinka. Jei tai yra nesuprantama ir nepriimtina, šis sportas rizikuoja tapti nereikšmingu.“
„Autmobilių gamintojams yra svarbi socialinė atsakomybė. Taigi yra poreikis toliau judėti šia kryptimi, kad sportas neprarastų rėmėjų ir gamintojų. Kurdami naujus automobilius jie supranta šių naujų technologijų svarbą.“
„Jei ir yra vienas dalykas, kuris galėjo būti atliktas geriau, tai naujų technologijų pristatymas visuomenei.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).