M. Mosley: motorai turi kainuoti 3-4 milijonus

M. Mosley: motorai turi kainuoti 3-4 milijonus
logo 2015 Birželio 18 d. 06:55, WHO
Maxas Mosley savo kadencijos FIA prezidento poste aktyviai palaikė komandų biudžetų limitavimo idėją. Tada jo „Formulės-1“ visuomenė nepalaikė, tačiau kai tik prezidento postą perėmė Jeanas Todtas, F-1 pasaulio čempionatą paliko keletas komandų.
Interviu italų „Sky Sport“ M. Mosley pabrėžė, kad šiuolaikinės „Formulės-1“ problemos – jos dabartinės struktūros pasekmė, kur didelės komandos dominuoja ne tik trasose, bet ir šio sporto valdyme. Jeanas Todtas visiškai atsisakė kištis į „Formulės-1“ reikalus ir susikoncentravo tik ties saugaus eismo keliuose problemomis.
M. Mosley: „Aš nežinau, ar mums reikia kartų kaitos „Formulės-1“ vadovybėje, nes kol kas B. Ecclestone puikiai susitvarko su savo pareigomis, visų pirma F-1 finansinėje sferoje. Bet aš manau, kad dabartinė „Formulės-1“ struktūra yra klaidinga. „Top“ komandos yra labai turtingos, o visi kiti yra visiški vargšai, kurie priversti kartu ieškoti išeičių iš sunkios padėties. Bernie pats negali būti vieninteliu tarpininku, čia turėtų įsikišti ir FIA, bet J. Todtas mano, kad komandos turi išsiaiškinti tarpusavyje. Todėl situacija yra labai sudėtinga.
J. Todtas dirba didžiulį darbą, gerindamas eismo saugumo klausimus. Aš su juo nebendravau pastaruoju metu, bet man atrodo, kad jis užsiima vien tik eismo saugumu ir jam visai nerūpi „Formulė-1“. Aš suprantu jo poziciją – jis galvoja, jog komandų vadovai yra suaugę žmonės, o B. Ecclestone turi pakankamai daug valdžios, todėl jie turi išsiaiškinti be FIA įsikišimo. Bet mano galva, jis labai klysta.
Aš palaikau hibridinę revoliuciją „Formulėje-1“, bet manau, jog buvo padaryta esminė klaida, kad nebuvo įvestas komandų biudžetų limitavimas. Federacija turėtų sveikinti naujų automobilių gamintojų atsiradimą F-1 pasaulio čempionate, bet turi jas įpareigoti tiekti komandoms variklius, kurie per metus kainuotų ne daugiau kaip 3-4 mln. eurų. Jei gamintojai to negali padaryti, vadinasi jie nėra pasiruošę ateiti į „Formulę-1“. Klaida buvo ta, jog buvo leista jėgainių gamintojams ant mažų komandų pečių užkrauti visas variklių kūrimo ir tyrimų išlaidas, kadangi šios išlaidos ir taip yra padengiamos per serijinių automobilių gamybos procesą“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794