F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 345
2 S. Vettelis 302
3 V. Bottas 280
4 D. Ricciardo 200
5 K. Raikkonenas 193
6 M. Verstappenas 158
7 S. Perezas 94
8 E. Oconas 83
9 C. Sainzas 54
10 F. Massa 42
11 L. Strollas 40
12 N. Hulkenbergas 35
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 15
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 625
2 Ferrari 495
3 Red Bull 358
4 Force India 177
5 Williams 82
6 Toro Rosso 53
7 Renault 49
8 Haas 47
9 McLaren 28
10 Sauber 5
Max Verstappen Red Bull

M. Verstappenas Brazilijoje atliko papildomą sustojimą, kad užfiksuotų greičiausią ratą

2017-11-14 / 00:32:35

„Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas prisipažino, kad praėjusį savaitgalį Brazilijoje vykusiose F-1 lenktynėse papildomą sustojimą techninio aptarnavimo zonoje atliko tam, kad užfiksuotų greičiausią rato įveikimo laiką.

Olandas ilgą laiką važiavo ketvirtas, bet antroje lenktynių pusėje buvo aplenktas iš techninio aptarnavimo zonos startavusio Lewiso Hamiltono.

Turėdamas didelę persvarą prieš komandos draugą Danielį Ricciardo, sportininkas paprašė komandos sumontuoti ant jo bolido naujas padangas ir ekipa tokį norą išpildė.

Grįžęs į trasą M. Verstappenas 64-ame rate užfiksavo greičiausią rato įveikimo laiką ir tuo pačiu pagerino trasos rekordą.

„Interlagos trasa buvo nepalanki mūsų bolidui. O galios deficitas viską dar labiau apsunkino. Tokiais atvejais bandai varžovą pasivyti posūkiuose, bet taip dar labiau apkrauni padangas, kurios greičiau nusidėvi“, – pasakojo M. Verstappenas.

„Žinoma, tikėjausi pasiekti geresnį rezultatą. Bet situacija buvo sudėtinga. Tačiau mes pasiekėme maksimalų rezultatą – finišavome penkti.“

„Nenorėjau paskutinių 15-10 ratų įveikti su nusidėvėjusiomis padangomis. Turėjau didelę persvarą prieš artimiausią varžovą, tad nusprendėme atlikti antrą sustojimą. Tuomet mums lenktynės jau buvo pasibaigusios. Tad stengiausi kuo greičiau įveikti vieną trasos ratą. Man nepavyko to padaryti Meksikoje, tad džiaugiuosi, jog greičiausias rato įveikimo laikas Brazilijoje dabar priklauso man.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

Rimvydas Rozenas
2017-11-14 19:28:38 Pranešti
Viskas gerai su tuo maxu,varo gerai,o kad paverkia ir klysta ir pasikeles tai tik jaunystę paikyste
SmOg3R
2017-11-14 16:26:27 Pranešti
Plius nuo Lewiso gavo kaip mergaitė o Kimis protingai naudojant "overtake boost" be problemų jį laikė už savęs.
SmOg3R
2017-11-14 16:24:30 Pranešti
Ane. Taigi lenktynių metu per radiją verkė kad jis daug greitesnis už Kimį. Nors ir stebuklingai ratas po rato atsilikimas iki Kimio vis didėjo net ir po sustojimo o Kimis vijosi Bottą. :)
Arnas Icewise
2017-11-14 12:34:22 Pranešti
kipshas999: pasiputes crashtapenas siekiantis but F1 dievuku kuriam rekordai svarbiau uz viska...fu koks slykstus tipas
paverkei, mergaite ?
GBLex
2017-11-14 12:18:35 Pranešti
Aš taip pat bandyčiau turėti greičiausią ratą. Po 2 metų niekam nebus įdomu kaip tas greičiausias ratas buvo padarytas, bus statistika į kurią būtų malonu pažiūrėti :)
Šiaip, aš būčiau už greičio rato tašką. Pvz.:
Už greičiausią ratą 3 taškai,
Antram greičiausiam vairuotojui - 2 taškai,
Trečiam greičiausiam - 1 taškas. Manau, kad tikrai būtų spaudžiančių ne vienas ir ne du tada...
Misiulis
2017-11-14 05:49:36 Pranešti
Butu zjbs, jei duotu papildoma taska uz tai, pamatytumem lenktyniu gale daugiau pitininu ir spaudimo, galinai klaidu
kipshas999
2017-11-14 03:48:16 Pranešti
pasiputes crashtapenas siekiantis but F1 dievuku kuriam rekordai svarbiau uz viska...fu koks slykstus tipas
PSI_
2017-11-14 01:44:59 Pranešti
na, kodel... prikolna.
D.H.
2017-11-14 00:39:00 Pranešti
Nezinau kaip kitiem, bet man siuolaikinei Formulei 1 su sitom taisyklem, tai kazkoks nereiksmingas dalykas tas lenktyniu greiciausias ratas :)
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos