Italų žiniasklaidos teigimu, „Red Bull“ piloto Marko Webberio skrydį į Heikki Kovalaineno „Lotus“ bolido galą galėjo lemti ortakio naudojimas.
Pastebėta, kad australas prieš pat susidūrimą dar reguliavo galinį sparną išjungiančią sistemą ir kaire ranka tvirtai nelaikė vairo. Jį sportininkas tinkamai suėmė likus tik kelioms akimirkoms iki avarijos.
Rankomis valdomus ortakius, be „Red Bull“ komandos, naudoja ir „
Ferrari“ bei „Sauber“ komandos. Jų lenktynininkai keliais pirštais uždengia skylę kokpite, taip nukreipdami oro srautą specialiu ortakiu link galinio sparno ir sumažindami šio efektyvumą.
Sistemą pirmoji pradėjusi naudoti „
McLaren“, tuo tarpu, turi saugesnį sprendimą – šios lenktynininkams atitraukinėti rankų nuo vairo nereikia, jie ortakį valdo pakeldami kairės kojos kelį. Dėl prieš sezoną atliekamos kai kurių specifinių bolido dalių homologacijos varžovai turi verstis, panašu, bent šiuo atžvilgiu prastesniu įtaisu.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).