M. Webberis: komandinė taktika neišvengiama

M. Webberis: komandinė taktika neišvengiama
logo 2010 Liepos 29 d. 22:07, Red Bull/Getty Images
„Red Bull“ lenktynininkas Markas Webberis kiek netikėtai stojo į komandinę taktiką taikiusios „Ferrari“ ekipos ir to dėka pergalę Vokietijos GP lenktynėse gavusio Fernando Alonso gynybą.
Australo nuomone, italų komandos viduje greičiausiai galiojo susitarimas, kad pergalė lenktynėse turi atitekti greičiausiam komandos lenktynininkui, o tokiu praėjusį savaitgalį, jo tvirtinimu, būtent ir buvo ispanas.
„Jie suteikė galimybę laimėti lenktynes ir Felipe (Massai – red. past.). Jie leido jam kovoti dėl pergalės lenktynėse iki tol, kol Fernando prie jo nepriartėjo. Akivaizdu, kad komandos viduje jie buvo sutarę, kad pergalė lenktynėse atitenka greičiausiam vaikinui. Lenktynes tą dieną ir laimėjo greičiausias vaikinas“, - pareiškė M. Webberis.
„Vis dar tikiu, kad Massa turi galimybę laimėti šias lenktynes (Vengrijos GP – red. past.) – realią galimybę laimėti. Jei jis bus pakankamai greitas, kad nutoltų, jis laimės varžybas. Jis tokią galimybę turėjo ir Hockenheime“, - aiškino sportininkas.
„Pirmoji jo atkarpa Hockenheime buvo neįtikėtina – pirmoji atkarpa buvo labai gera. Antroje atkarpoje, akivaizdu, jis nebuvo pakankamai greitas, kad išvengtų pozicijų sukeitimo, nes jie norėjo, kad lenktynes laimėtų greičiausias vaikinas“, - pastebėjo jis.
Beje, panašią įvykių Vokietijos GP lenktynėse versiją išsakė ir sporto apžvalgininko Jameso Alleno šaltiniai. Brito duomenimis, F. Massai varžybose reikėjo išlaikyti 3 sek. persvarą, o kai tai nepavyko, jam teko užleisti vietą F. Alonso. Panaši praktika, tvirtinama, galioja ir kai kuriose kitose ekipose.
M. Webberis pažymėjo, kad komandinės taktikos naudojimo neįmanoma sukontroliuoti. Australo teigimu, geriau, kai tokie veiksmai atliekami atvirai, o ne slapstomi įvairiausiais būdais.
„Komandinę taktiką kontroliuoti yra labai labai labai sunku. Ji sporte taikoma daugiau nei 40 metų ir jos neišvengsime ateityje. Taip jau yra“, - konstatavo „Red Bull“ komandos narys.
„Nesvarbu, ar komandą sudaro du bolidai, trys bolidai, keturi bolidai, visuomet bus situacijų, kai tam tikrose trasose bei tam tikruose čempionato etapuose vienas automobilis turės būti tam tikroje pozicijoje ir jei komanda galės tai įtakoti, ji tai ir padarys.“
„Tai geriau nei tyčinė klaida sustojimo metu ar panašiai. Galima padaryti tiek daug dalykų tam paslėpti, todėl uždrausti lenktynių režisavimą ar komandinius nurodymus yra praktiškai neįmanoma. Mes dar viešbutyje galėtume susitarti ir viskas būtų atlikta“, - aiškino lenktynininkas.
„Daug geriau pasielgti taip, kaip („Ferrari“ padarė – red. past.) Vokietijoje, nei slėpti tai nuo visų. Šiuo atveju komanda pelnė maksimalų rezultatą. Akivaizdu, kad gerbėjai į tai pažiūrėjo kitaip.“
„Nuo 2002-ųjų tai nutiko daugybę kartų. Kovoje dėl pergalės tai kas kita, tačiau žmonės, manantys, kad taip atsitiko pirmą kartą, absoliučiai sapnuoja. Tai nėra vienintelis toks atvejis“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794