„Red Bull“ lenktynininkas Markas Webberis prastus savo pasirodymus lenktynių startų metu paaiškino „Pirelli“ padangų charakteristikomis.
Australo teigimu, italų kompanijos produkcija veikia visiškai kitaip nei anksčiau naudota „Bridgestone“, kas šiemet sudaro problemų ne tik jam, bet ir kitiems sportininkams.
„Dėl galiojančių taisyklių užtikrinti gerą startą inžinieriams yra tikras iššūkis, nes pajudėjimo kontrolės sistemos ir kitos elektroninės pagalbos priemonės, apribojančios ratų prasisukimą, yra uždraustos“, - savo skiltyje BBC interneto svetainėje aiškino M. Webberis.
„Daug darbo tenka ir patiems lenktynininkams. Negaliu pateikti daug smulkmenų, tačiau pajudėdami mes turime atlikti kelias procedūras.“
„Kai užgęsta šviesos, mes greitai atleidžiame vieną prie vairo esančią sankabos svirtelę ir pamažu spaudžiame antrą, kuria kontroliuojame galinių ratų sukibimą“, - dėstė australas.
„Šiemet matome didžiausią pasirodymų starto metu nepastovumą per daugelį metų, ką daugiausiai lemia „Pirelli“ padangos ir jų veikimas pajudant iš vietos.“
„Sunkiau suvaldyti sukibimą starto metu, tačiau jei sugebi tai padaryti, kaip
Fernando Alonso pavyko Monzoje, tai tau suteikia didelį pranašumą.“
„Tai lėmė, kad mano startai šiemet buvo prasti“, - pridūrė jis.
M. Webberis vadinamas daugiausiai pozicijų šiemet startuose praradusiu lenktynininku. Tai neabejotinai prisidėjo prie to, kad tris „pole“ pozicijas pelnęs pilotas nepelnytų nei vienos pergalės.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).