F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 306
2 S. Vettelis 247
3 V. Bottas 234
4 D. Ricciardo 192
5 K. Raikkonenas 148
6 M. Verstappenas 111
7 S. Perezas 82
8 E. Oconas 65
9 C. Sainzas 48
10 N. Hulkenbergas 34
11 F. Massa 34
12 L. Strollas 32
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 15
15 S. Vandoorne`as 13
16 F. Alonso 10
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 4
20 M. Ericssonas 0
21 A. Giovinazzi 0
22 P. Gasly 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 540
2 Ferrari 395
3 Red Bull 303
4 Force India 147
5 Williams 66
6 Toro Rosso 52
7 Haas 43
8 Renault 42
9 McLaren 23
10 Sauber 5
Sepang Malaysia corner

Malaizija ateityje norėtų susigrąžinti „įdomesnę“ F-1

2017-06-17 / 09:18:01

Malazijos GP vadovas Razlanas Razali neatmeta galimybės, kad ateityje Malaizija bandys susigrąžinti F-1 lenktynes. Tiesa, tai darys tik tuo atveju, jei „Formulės-1“ varžybos bus įdomesnės nei yra dabar.

Šiemet Sepango trasoje 19-ą ir paskutinį kartą bus surengtos F-1 Malaizijos GP lenktynės. Trasos savininkai anksčiau buvo paskelbę apie tai, kad jiems pavyko susitarti su „Liberty Media“ dėl galimybės anksčiau laiko nutraukti sutartį.

„Žinoma. Trasa vis dar čia“, – sakė R. Razali paklaustas, ar ateityje Malaizija svarstys galimybę susigrąžinti F-1 lenktynes.

„Jei tam tikri punktai bus įvykdyti, mes ją susigrąžinsime. Norime pamatyti įdomesnes lenktynes. Naujieji savininkai privalo perimti „Formulės-1“ valdžią į savo rankas. Bernie buvo praradęs F-1 kontrolę. 2014 įsigaliojus drastiškoms taisyklėms, viskas ėmė ristis žemyn.“

„Lenktynės tapo mažiau įdomios. Tai turėjo įtakos žiūrovų susidomėjimui. Jie turi padaryti taip, kad lenktynės vėl būtų įdomios. Jie privalo išspręsti šitą problemą. Pažiūrėsime ką pavyks padaryti naujiems savininkams.“

Nors bilietai į Malaizijos GP lenktynes yra pigiausi tvarkaraštyje, pernai į Sepango trasą, kuri gali priimti 120 tūkst. žmonių, susirinko tik 45 tūkst. žiūrovų.

R. Razali teigimu, sumažėjusiam žiūrovų skaičiui įtakos turėjo ir tai, jog F-1 lenktynės buvo pradėtos organizuoti ir Singapūre.

„Pietryčių Azijoje kasmet rengiamos dvi lenktynės. Tai žudo šį sportą. Viskas būtų daug geriau, jei vienais metais lenktynės vyktų vienoje trasoje, o kitais – kitoje.“

„Jei neklystu, Singapūras prieš savo pirmas lenktynes siūlė mums tokį variantą. Tuo metu dar nedirbau šio darbo. Panašu, kad mes atmetėme jų pasiūlymą. Ar dabar svarstyčiau tokį pasiūlymą? Žinoma.“

„Svarstome galimybę ateityje Sepango trasoje surengti F-1 bandymus. Bet nesu tikras, jog fanai atvyks čia stebėti F-1 bolidų. „MotoGP“ mums moka už Sepango trasoje rengiamus bandymus, tad sirgaliai gali juos stebėti nemokamai. Nemanau, kad F-1 sudomintų toks variantas.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

deivec
2017-06-18 09:29:14 Pranešti
malaizijos trasa yra ideali lenktyniavimui...tik jeigu neina zmones...tai is kur gi gausi pinionzu...matyt kad sponsoriu is valstybes neturi...tai ir finalas aiskus.
cia ne arabu naftos upes teka
žiūrovas f-1
2017-06-17 12:55:49 Pranešti
Tereikia 1-u geru lenktyniu trasoje ir visi kalbes kokia gera trasa yra Sepangas. Trasa nesikeicia, keiciasi tik lenktyniu idomumas - vienose lenktynese pamatai daug geru lenkimu ir lyderiu kaita, kitose matai nuobodu traukinuka. Jei traukinukas bus sirgaliu i trasa stebeti lenktyniu neateis.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos