F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 S. Vettelis 202
2 L. Hamiltonas 188
3 V. Bottas 169
4 D. Ricciardo 117
5 K. Raikkonenas 116
6 M. Verstappenas 67
7 S. Perezas 56
8 E. Oconas 45
9 C. Sainzas 35
10 N. Hulkenbergas 26
11 F. Massa 23
12 L. Strollas 18
13 R. Grosjeanas 18
14 K. Magnussenas 11
15 F. Alonso 10
16 P. Wehrleinas 5
17 D. Kvyatas 4
18 S. Vandoorne`as 1
19 J. Palmeris 0
20 M. Ericssonas 0
21 A. Giovinazzi 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 357
2 Ferrari 318
3 Red Bull 184
4 Force India 101
5 Williams 41
6 Toro Rosso 39
7 Haas 29
8 Renault 26
9 McLaren 11
10 Sauber 5
Sepang Malaysia corner

Malaizija ateityje norėtų susigrąžinti „įdomesnę“ F-1

2017-06-17 / 09:18:01

Malazijos GP vadovas Razlanas Razali neatmeta galimybės, kad ateityje Malaizija bandys susigrąžinti F-1 lenktynes. Tiesa, tai darys tik tuo atveju, jei „Formulės-1“ varžybos bus įdomesnės nei yra dabar.

Šiemet Sepango trasoje 19-ą ir paskutinį kartą bus surengtos F-1 Malaizijos GP lenktynės. Trasos savininkai anksčiau buvo paskelbę apie tai, kad jiems pavyko susitarti su „Liberty Media“ dėl galimybės anksčiau laiko nutraukti sutartį.

„Žinoma. Trasa vis dar čia“, – sakė R. Razali paklaustas, ar ateityje Malaizija svarstys galimybę susigrąžinti F-1 lenktynes.

„Jei tam tikri punktai bus įvykdyti, mes ją susigrąžinsime. Norime pamatyti įdomesnes lenktynes. Naujieji savininkai privalo perimti „Formulės-1“ valdžią į savo rankas. Bernie buvo praradęs F-1 kontrolę. 2014 įsigaliojus drastiškoms taisyklėms, viskas ėmė ristis žemyn.“

„Lenktynės tapo mažiau įdomios. Tai turėjo įtakos žiūrovų susidomėjimui. Jie turi padaryti taip, kad lenktynės vėl būtų įdomios. Jie privalo išspręsti šitą problemą. Pažiūrėsime ką pavyks padaryti naujiems savininkams.“

Nors bilietai į Malaizijos GP lenktynes yra pigiausi tvarkaraštyje, pernai į Sepango trasą, kuri gali priimti 120 tūkst. žmonių, susirinko tik 45 tūkst. žiūrovų.

R. Razali teigimu, sumažėjusiam žiūrovų skaičiui įtakos turėjo ir tai, jog F-1 lenktynės buvo pradėtos organizuoti ir Singapūre.

„Pietryčių Azijoje kasmet rengiamos dvi lenktynės. Tai žudo šį sportą. Viskas būtų daug geriau, jei vienais metais lenktynės vyktų vienoje trasoje, o kitais – kitoje.“

„Jei neklystu, Singapūras prieš savo pirmas lenktynes siūlė mums tokį variantą. Tuo metu dar nedirbau šio darbo. Panašu, kad mes atmetėme jų pasiūlymą. Ar dabar svarstyčiau tokį pasiūlymą? Žinoma.“

„Svarstome galimybę ateityje Sepango trasoje surengti F-1 bandymus. Bet nesu tikras, jog fanai atvyks čia stebėti F-1 bolidų. „MotoGP“ mums moka už Sepango trasoje rengiamus bandymus, tad sirgaliai gali juos stebėti nemokamai. Nemanau, kad F-1 sudomintų toks variantas.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

deivec
2017-06-18 09:29:14
malaizijos trasa yra ideali lenktyniavimui...tik jeigu neina zmones...tai is kur gi gausi pinionzu...matyt kad sponsoriu is valstybes neturi...tai ir finalas aiskus.
cia ne arabu naftos upes teka
žiūrovas f-1
2017-06-17 12:55:49
Tereikia 1-u geru lenktyniu trasoje ir visi kalbes kokia gera trasa yra Sepangas. Trasa nesikeicia, keiciasi tik lenktyniu idomumas - vienose lenktynese pamatai daug geru lenkimu ir lyderiu kaita, kitose matai nuobodu traukinuka. Jei traukinukas bus sirgaliu i trasa stebeti lenktyniu neateis.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos