Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) paskelbė, kad DRS sistemą – lenkimams palengvinti naudojamą reguliuojamą galinį sparną – Malaizijos GP lenktynių metu bus galima naudoti starto-finišo tiesiojoje.
Organizacija pakeitė savo nuomonę – prieš sezoną ji planavo Sepange įtaisą leisti naudoti kitoje, kiek trumpesnėje, prieš paskutinį posūkį esančioje, atkarpoje. Šios pabaigoje dabar bus įrengta atstumo matavimo technika – jei vidinės tiesiosios pabaigoje atstumas tarp sportininkų bus mažesnis nei sekundė, persekiojančiam bus leista pasinaudoti papildomu DRS spurtu.
FIA taip pat išsklaidė gandus, kad reguliuojamą galinį sparną bus galima naudoti
abiejose pagrindinėse Malaizijos GP lenktynių trasos tiesiosiose. Manoma, kad
daugiau nei kilometro ilgio starto-finišo atkarpoje sportininkai turės daugiau galimybių pasinaudoti sistemos privalumais nei Australijoje.
„Čia bus visiškai kitaip. <...> Jei tai neveiks čia, nežinau, kur dar gali veikti. Lėtas posūkis prieš pradedant ratą, lėtas posūkis stabdant (po to – red. past.) ir Heathrow oro uostas tarp jų. Taigi, tai turėtų veikti“, - pažymėjo „
Red Bull“ lenktynininkas Markas Webberis.
Primename, kad daugelio komandų lenktynininkai lenkimams galės pasitelkti į KERS sistemą. Ją savo boliduose turi beveik visos pirmaujančios ekipos, tačiau
klausimų kelia „Red Bull“ - ši įtaiso Australijoje dar nenaudojo.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).