Malaizijoje DRS zona – starto-finišo tiesoji

Malaizijoje DRS zona – starto-finišo tiesoji
logo 2011 Balandžio 07 d. 12:44, Bridgestone Motorsport
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) paskelbė, kad DRS sistemą – lenkimams palengvinti naudojamą reguliuojamą galinį sparną – Malaizijos GP lenktynių metu bus galima naudoti starto-finišo tiesiojoje.
Organizacija pakeitė savo nuomonę – prieš sezoną ji planavo Sepange įtaisą leisti naudoti kitoje, kiek trumpesnėje, prieš paskutinį posūkį esančioje, atkarpoje. Šios pabaigoje dabar bus įrengta atstumo matavimo technika – jei vidinės tiesiosios pabaigoje atstumas tarp sportininkų bus mažesnis nei sekundė, persekiojančiam bus leista pasinaudoti papildomu DRS spurtu.
FIA taip pat išsklaidė gandus, kad reguliuojamą galinį sparną bus galima naudoti abiejose pagrindinėse Malaizijos GP lenktynių trasos tiesiosiose. Manoma, kad daugiau nei kilometro ilgio starto-finišo atkarpoje sportininkai turės daugiau galimybių pasinaudoti sistemos privalumais nei Australijoje.
„Čia bus visiškai kitaip. <...> Jei tai neveiks čia, nežinau, kur dar gali veikti. Lėtas posūkis prieš pradedant ratą, lėtas posūkis stabdant (po to – red. past.) ir Heathrow oro uostas tarp jų. Taigi, tai turėtų veikti“, - pažymėjo „Red Bull“ lenktynininkas Markas Webberis.
Primename, kad daugelio komandų lenktynininkai lenkimams galės pasitelkti į KERS sistemą. Ją savo boliduose turi beveik visos pirmaujančios ekipos, tačiau klausimų kelia „Red Bull“ - ši įtaiso Australijoje dar nenaudojo.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794