Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Prisiminti


Iki Azerbaidžano GPaa liko 0 d. 0 h 39 min.
2017 m. birželio 25 d., 15:20






Malaizijos GP
„Sepang", Kuala Lumpuras

Trasos rato įveikimas su Jarno Trulli:

„Aš artėju prie pirmojo posūkio apytiksliai 295 km/h greičiu įjungęs aukščiausią pavarą. Pirmieji posūkiai sudaro gana sunkiai įveikiamą kompleksą, juos aš įveikiu įjungęs antrą pavarą. Pirmąjį posūkį į dešinę įveikiu maždaug 70 km/h greičiu, antrąjį posūkį – į kairę - 80 km/h greičiu.

Turiu būti labai atsargus su akseleratoriaus pedalu, nes ši vieta gana apgaulinga. Vėliau seka ilgas posūkis į dešinę, kurį įveikiu visą laiką greitėdamas. Trumpos tiesiosios pabaigoje mano greitis siekia maždaug 290 km/h, tada mažinu greitį iki 100 km/h ir, įjungęs antrą pavarą, įveikiu sekantį posūkį į dešinę. Po to mes turime keletą gana įdomių greitų posūkių, kuriuos įveikiame penkta pavara.

Pirmas įveikiamas maždaug 225 km/h greičiu visiškai nestabdant, antrame posūkyje greitis siekia 220 km/h. Šie posūkiai anksčiau buvo gana sunkiai įveikiami, tačiau atsižvelgiant į šių metų bolidų ir padangų pažangą - tai bus kiek paprastesnė užduotis. Trumpoje tiesiojoje važiuoju įjungęs šeštą bėgį ir į dešinį posūkį įlekiu 275 km/h greičiu, tada įjungiu penktą pavarą ir baigiu posūkį sumažinęs greitį iki 165 km/h.

Kita trumpa tiesioji leidžia man pasiekti apytiksliai 275 km/h greitį, nors po jos sekantį labai staigų kairįjį posūkį turiu sumažinti greitį iki 70 km/h ir įjungti antrą pavarą.

Tada seka įdomus dešinysis posūkis, kurį įveikiu 230 km/h greičiu šiek tiek atleidęs akseleratorių, bet , manau, šįmet galėsime jį įveikti pilnai nuspaudus pedalą. Vėliau posūkis šiek tiek siaurėja, ir kai aš jį pabaigiu, mano greitis siekia 145 km/h.

Sekantis yra greitas kairysis posūkis – greitis 250 km/h, penkta pavara ir šiek tiek atleistas akseleratorius. Eilinį ilgą dešinį posūkį įveikiu ta pačia penkta pavara pasiekdamas 270 km/h greitį ir stabdau iki 110 km/h, kai įveikęs šį posūkį išlekiu į ilgą paskutiniąją tiesiąją.

Priklausomai nuo šio posūkio įveikimo, tiesiojoje pasiekiu maždaug 310 km/h greitį, kurios pabaigoje stabdau iki 80 km/h ir, įveikęs paskutinįjį – kairįjį, apendikso formos posūkį, įlekiu į starto finišo tiesiąją.“

Nugalėtojai:

1999: E. Irvine’as „Ferrari”

2000: M. Schumacheris „Ferrari”

2001: M. Schumacheris „Ferrari”

2002: R. Schumacheris „Williams”

2003: K. Raikkonenas „McLaren"

2004: M. Schumacheris „Ferrari”

2005: F. Alonso „Renault”

2006: G. Fisichella „Renault”

2007: F. Alonso „Renault”

2008: K. Raikkonenas „Ferrari”

2009: J. Buttonas „Brawn”

2010: S. Vettelis „Red Bull"

2011: S. Vettelis „Red Bull"

2012: F. Alonso „Ferrari"

2013: S. Vettelis „Red Bull"

2014: L. Hamiltonas „Mercedes"

2015: S. Vettelis „Ferrari"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: Pangkor Laut, 2, Langkawi, Berjaya Tioman, Kenyir, 12, 15

Daugiausia lenkimų užfiksuota: Pangkor Laut, 15



„Formulės-1” vadovai labai norėjo prie esamų trasų Europoje pridėti vieną Azijoje, ir 1999-ais metais jiems tai pavyko – naujai pastatyta, šiuolaikiškiausia F-1 trasa Malaizijoje tapo tikra ano sezono puošmena.

Anksčiau Europos lenktynininkai specialiai vykdavo į Aziją, kad lenktyniauti butent ten, bet pasibaigus Antrajam Pasauliniam Karui, Malaizijai ir kitoms nepriklausomoms regiono valstybėms pritrūko finansavimo.

Vos prieš dešimtmetį į valdžią Malaizijoje atėjęs Dr. Mahathiras Mohamadas sumanė pastatyti šalyje naujausią ir geriausią lenktyninį žiedą. Ir štai jau 1999-ais metais Kuala Lumpur mieste, Sepango trasoje įvyko F-1 lenktynės.

Adresas:

Sepang International Circuit

Jalan Pekeliling

64000KLIA

Selangor

Malaizija

Tel: (+603) 8778 2222

Fax: (+603) 8783 1000

http://www.sepangcircuit.com

Bilietai į Malaizijos GP



Trasos ilgis
5,543 km

Ratų skaičius
56

Lenktynių distancija
310,408 km