Pascalis Wehrleinas kol kas yra vienintelis lenktynininkas, turintis sutartį su „Manor“ komanda. Negalima atmesti, jog artimiausiu metu antrojo piloto pavardės mes taip ir neišgirsime, todėl per bandymus Barselonoje Pascaliui teks dirbti vienam.
„Antra vertus, jei nė vienam iš pretendentų į antrą vietą „Manor“ komandos sudėtyje nepavyks artimiausiu metu surinkti 15 mln. eurų, gali būti, jog šio sezono eigoje komandoje lenktyniaus net keli sportininkai“, rašo vokiečių „Auto Bild“.
Kol kas ši Britanijos ekipa nepraranda vilties gauti norimą 15 mln. sumą iš Indonezijos lenktynininko Rio Haryanto, kurį palaiko net Indonezijos valdžia, tačiau „Manor“ pinigų sutiko laukti tik iki vasario 16 d. Laiko liko labai mažai, todėl R. Haryanto šiuo metu net ieško būdų, iš kur tuos pinigus pasiskolinti.
Yra dar trys lenktynininkai, kurie turi šansą sėsti prie antrojo „Manor“ bolido vairo – tai Alexanderis Rossi, Willas Stevensas ir net Pastoras Maldonado, kurio paslaugų prieš savaitę atsisakė gamyklinė „
Renault“ ekipa. Teoriškai tik šis pilotas iš Venesuelos galėtų iš karto „Manor“ sumokėti 15 mln. eurų, bet ar toks sandoris įvyks – didelis klausimas.
Tokiu atveju liktų variantas, kad antrą „Manor“ mašiną šio sezono metu paeiliui pilotuotų visi trys sportininkai – Haryanto, Rossi bei Stevensas – pernai ši komanda jau turėjo panašią patirtį. R. Haryanto gali iš karto sumokėti 5 mln. už septynis etapus – 5 lenktynes sezono pradžioje ir už du etapus rudenį Singapūre bei Japonijoje. Tuomet W. Stevensas važiuotų etapus Europoje, o A. Rossi – Amerikos žemyne.
Kokį scenarijų pasirinks „Manor“ komandos vadovybė, visų pirma priklausys nuo to, ar artimiausiomis dienomis Indonezijos vyriausybė sutiks sumokėti prašomus pinigus už R. Haryanto.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).