Šiame sezone daugelyje lenktynių komandos naudojo vieno sustojimo strategijas, kadangi netgi minkštųjų sudėčių padangos leido nuvažiuoti ilgą distanciją neprarandant greičio. „Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola pripažino, kad tokia situacija netenkina padangų gamintojo ir 2018 metais „Formulėje-1“ atsiras kur kas minkštesnės padangos.
Mario Isola: „Mes sumažinome padangų temperatūrinę degradaciją lyginant su praėjusiais metais. Gali būti, kad šis sumažinimas buvo gal kiek ir per didelis nei mes planavome. Kitais metais mes žadame paruošti padangų mišinius, kurie bus žingsniu minkštesni nei dabar. Mus tenkina dabartinis sukibimo lygis ir pagal rato įveikimo laiką mes matome, kad mašinos dirba pakankamai efektyviai.
Tačiau kartu mes žadame modifikuoti padangas taip, kad padidėtų skirtumas tarp rato įveikimo laikų su skirtingo mišinio padangomis. Pavyzdžiui, tarp vidutinių ir minkštųjų skirtumas dabar yra kiek per didelis, tuo tarpu kai tarp minkštųjų, superminkštųjų ir ultraminkštųjų jis nėra pakankamai didelis. Vidutinės padangos kitais metais taps naujosiomis kietosiomis. Tai reiškia, kad kitais metais per lenktynes jūs pamatysite visus mišinius“.
Sezono eigoje „Pirelli“ turi 25 bandymų dienas kitų metų padangų prototipams. Bandymuose padangų gamintojai dirba ne su visomis komandomis, bet Mario Isola tikina, kad bandymų dalyviai negauna papildomo pranašumo: „Testai vyksta „aklai“, o jų rezultatai yra suteikiami visoms komandoms. Niekas negauna pranašumo. Prieš bandymus mes patikriname mašiną, po to pagal planą komandai išduodame padangas su kuriomis jie nuvažiuoja tam tikrą ratų skaičių“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |