F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 306
2 S. Vettelis 247
3 V. Bottas 234
4 D. Ricciardo 192
5 K. Raikkonenas 148
6 M. Verstappenas 111
7 S. Perezas 82
8 E. Oconas 65
9 C. Sainzas 48
10 N. Hulkenbergas 34
11 F. Massa 34
12 L. Strollas 32
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 15
15 S. Vandoorne`as 13
16 F. Alonso 10
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 4
20 M. Ericssonas 0
21 A. Giovinazzi 0
22 P. Gasly 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 540
2 Ferrari 395
3 Red Bull 303
4 Force India 147
5 Williams 66
6 Toro Rosso 52
7 Haas 43
8 Renault 42
9 McLaren 23
10 Sauber 5
Pirelli tires

Mario Isola: padangos 2018 metais bus žingsniu minkštesnės

2017-08-12 / 06:00:00

Šiame sezone daugelyje lenktynių komandos naudojo vieno sustojimo strategijas, kadangi netgi minkštųjų sudėčių padangos leido nuvažiuoti ilgą distanciją neprarandant greičio. „Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola pripažino, kad tokia situacija netenkina padangų gamintojo ir 2018 metais „Formulėje-1“ atsiras kur kas minkštesnės padangos.

Mario Isola: „Mes sumažinome padangų temperatūrinę degradaciją lyginant su praėjusiais metais. Gali būti, kad šis sumažinimas buvo gal kiek ir per didelis nei mes planavome. Kitais metais mes žadame paruošti padangų mišinius, kurie bus žingsniu minkštesni nei dabar. Mus tenkina dabartinis sukibimo lygis ir pagal rato įveikimo laiką mes matome, kad mašinos dirba pakankamai efektyviai.

Tačiau kartu mes žadame modifikuoti padangas taip, kad padidėtų skirtumas tarp rato įveikimo laikų su skirtingo mišinio padangomis. Pavyzdžiui, tarp vidutinių ir minkštųjų skirtumas dabar yra kiek per didelis, tuo tarpu kai tarp minkštųjų, superminkštųjų ir ultraminkštųjų jis nėra pakankamai didelis. Vidutinės padangos kitais metais taps naujosiomis kietosiomis. Tai reiškia, kad kitais metais per lenktynes jūs pamatysite visus mišinius“.

Sezono eigoje „Pirelli“ turi 25 bandymų dienas kitų metų padangų prototipams. Bandymuose padangų gamintojai dirba ne su visomis komandomis, bet Mario Isola tikina, kad bandymų dalyviai negauna papildomo pranašumo: „Testai vyksta „aklai“, o jų rezultatai yra suteikiami visoms komandoms. Niekas negauna pranašumo. Prieš bandymus mes patikriname mašiną, po to pagal planą komandai išduodame padangas su kuriomis jie nuvažiuoja tam tikrą ratų skaičių“.

 

Tavo komentaras

Komentarai

žiūrovas f-1
2017-08-15 12:17:38 Pranešti
Tikrai nesinori matyti lenktynes nuolat su 1-u sustojimu. Jei padangos devesis labiau, tai ir sustojimu pamatysim dazniau.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos