„Marlboro“ ir „Ferrari“ santykių pratęsimas sukėlė pasipiktinimą

„Marlboro“ ir „Ferrari“ santykių pratęsimas sukėlė pasipiktinimą
logo 2011 Liepos 04 d. 08:12, Ferrari
„Marlboro“ cigarečių prekės ženklą valdančios „Philip Morris“ ir „Ferrari“ F-1 komandos sprendimas pratęsti bendradarbiavimą dar keleriems metams sukėlė už sveikatos apsaugą kovojančių organizacijų pasipiktinimą.
Dvi britų institucijos – „Kova dėl rūkimo ir sveikatos“ („Action on Smoking and Health“) bei Karališkasis gydytojų koledžas – laišku kreipėsi į Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) vadovą Jeaną Todtą, ragindami jį atkreipti dėmesį į šį susitarimą.
Organizacijos apkaltino „Ferrari“ ir „Philip Morris“ paslėpta tabako gaminių reklama, kuri Europos Sąjungoje yra uždrausta.
Aktyvistų nuomone, toks bendradarbiavimas „Scuderia“ suteikia nesąžiningą pranašumą prieš santykius su tabako kompanijomis jau anksčiau, praėjusio dešimtmečio viduryje, nutraukusias komandas.
Karališkojo gydytojų koledžo atstovų teigimu, „Philip Morris“ ir „Ferrari“ bendradarbiavimas pagrįstas užslėpta reklama. Jų teigimu, abu prekių ženklai naudoja raudona, juoda ir balta spalvas bei išsiskyriau pavojaus ir vyriškumo vertybėmis.
Primename, kad „Philip Morris“ ir „Ferrari“ bendradarbiavimą pratęsė iki 2015 m. pabaigos. Numanoma sutarties vertė, teigiama, yra apie 100 mln. JAV dolerių (apie 237 mln. litų). Komanda, panašu, ir toliau bus oficialiai vadinama „Scuderia Ferrari Marlboro“.
Sandėrį britų „The Guardian“ pakomentavę „Philip Morris“ atstovai užtikrino, kad bendradarbiavimas atitinka visus galiojančius įstatymus.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983