Nors tabako reklama „Formulėje-1“ jau istorija, „Marlboro“ prekės ženklą valdanti „Philip Morris“ kompanija ruošiasi pratęsti „
Ferrari“ komandos rėmimą, skelbia britų „Autosport“.
Pranešama, kad amerikiečiai nori dar bent trejus metus bendradarbiauti su italų komanda – šių metų pabaigoje turinčią baigti galioti sutartį pratęsti iki 2014 m. pabaigos. Apie partnerystės pratęsimą gali būti paskelbta jau sausio 28 d. vyksiančio bolido pristatymo metu.
„Nematome jokių kliūčių pratęsimui. Mūsų santykiai su „Ferrari“ yra tikra partnerystė, pagrįsta daugiau nei 20 metų trunkančia nuolatine abipuse pagarba“, - pareiškė „Philip Morris“ atstovas spaudai.
Praėjusiais metais ant „Ferrari“ bolidų nebeliko ir paskutinės akivaizdžios užuominos apie „Marlboro“ cigaretes – brūkšninio kodo, kuris buvo pavadintas paslėpta reklama.
„Philip Morris“ legendinę italų komandą remia nuo devintojo dešimtmečio vidurio. Iki tol „Marlboro“ vardas buvo labiau siejamas su „
McLaren“ ekipa.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).