F-1.LT

Prisijungimas

Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Pilotų įskaita

Galutinė rikiuotė:
1 S. Vettelis 392
2 J. Buttonas 270
3 M. Webberis 258
4 F. Alonso 257
5 L. Hamiltonas 227
6 F. Massa 118
7 N. Rosbergas 89
8 M. Schumacheris 76
9 A. Sutilas 42
10 V. Petrovas 37
11 N. Heidfeldas 34
12 K. Kobayashi 30
13 P. di Resta 27
14 J. Alguersuari 26
15 S. Buemi 15
16 S. Perezas 14
17 R. Barrichello 4
18 B. Senna 2
19 P. Maldonado 1
20 P. de la Rosa 0
21 J. Trulli 0
22 H. Kovalainenas 0
23 V. Liuzzi 0
24 J. d'Ambrosio 0
25 T. Glockas 0
26 N. Karthikeyanas 0
27 D. Ricciardo 0
28 K. Chandhokas 0

Komandų įskaita

Galutinė rikiuotė:
1 Red Bull 650
2 McLaren 497
3 Ferrari 375
4 Mercedes 165
5 Renault 73
6 Force India 69
7 Sauber 44
8 Toro Rosso 41
9 Williams 5
10 Lotus 0
11 HRT 0
12 Virgin 0
Iki Australijos GP liko 34 d. 1 h 32 min. 
2012 m. vasario 13 d., 07:27
mclaren mp4-25 launch

„McLaren“ dėl galinio sparno nesijaudina

Andrius Baranauskas / 2010-03-09 / 19:30:16

„McLaren“ vykdantysis direktorius Jonathanas Nealas pareiškė, kad ekipa nėra labai susirūpinusi dėl to, kad vis dar iki galo nežinoma, ar jos bolido galinis sparnas atitinka taisykles.

Šį aerodinamikos elementą praėjusios savaitės pabaigoje turėjo patikrinti Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) specialistas Charlie Whitingas, tačiau dėl atidėto skrydžio jis nespėjo to padaryti. Inspekcija dabar įvyks tik komandai atvykus į Bahreiną, kur šį savaitgalį vyks pirmosios šių metų „Formulės-1“ lenktynės.

„Charlie dar kartą patvirtins neturintis priekaištų, kaip ir buvo viso proceso metu. Labai gaila, kad buvo atšauktas jo skrydis iš San Paulo“, – apgailestavo J. Nealas.

„Būtų buvę malonu pasinaudoti ta galimybe ir kartu su juo bei kai kuriais kitais FOTA („Formulės-1“ komandų asociacijos – red. past.) nariais užbaigti šį reikalą dar Jungtinėje Karalystėje, tačiau mes per daug dėl to nesijaudiname“, – sakė vienas „McLaren“ vadovų.

„Kalbėjomės su Stefano (Domenicali, „Ferrari“ ekipos vadovu – red. past.) ir kai kurių kitų komandų vadovais ir kolegomis – be abejo, visi nori aiškumo. Mes elgiamės taip pat kitų ekipų patobulinimų atžvilgiu. Esame visai tikri, kad mūsų bolidas atitinka taisykles“, – pažymėjo jis.

J. Nealas neslėpė, kad „McLaren“ yra pasiruošusi atsarginį aerodinamikos dalių komplektą, jei Bahreino GP lenktynių teisėjai uždraustų komandai naudoti naujoviškos konstrukcijos galinį sparną.

„Vežamės ne kaži kiek kitokį komplektą, bet niekada negali žinoti, ką tą dieną nuspręs teisėjai. Skaidrumo vardan FIA mums teikia geriausias įmanomas konsultacijas. Jei teisėjai visgi nuspręstų kitaip, mes vis tiek turėsime lenktyniauti“, – sakė ekipos atstovas.

„Taigi, turime atsarginį planą, tačiau nededame į jį labai didelių pastangų ir nesitikime jo panaudoti“, – pridūrė jis.

Manoma, kad per „McLaren“ automobilyje virš lenktynininko šalmo įtaisytą papildomą angą oro srautas per peleko formos ataugą nukreipiamas taip, kad galinis sparnas prarastų efektyvumą ir sumažėtų oro pasipriešinimas važiuojant tiesiosiose. Tvirtinama, kad taip maksimalus bolido greitis padidinamas apie 10 km/val.

„McLaren“ komanda ne kartą tvirtino, kad dėl tokios galinio sparno konstrukcijos buvo reguliariai konsultuojamasi su FIA. Šios organizacijos specialistai taip pat sakė neturėję jokių priekaištų šiai inovacijai.

Komentuok naujieną prisijungęs su „Facebook“!

Komentarai

saulyzas
2010-03-09 19:34:25
niekaip aš jų nesuprantu visą laiką kurdavo kuo didesnius spranus, kad tik būtų kuo didesnis efektyvumas ir kuo daugiau prispaudžiamosios jėgos. Negi tie daugiaaukščiai difuzoriai tokie efektyvus, kad reikia mažinti sprano efektyvumą?
Pranešti moderatoriams
naergargaer
2010-03-09 19:37:59
tai negi ims ir paskelbsi viesai kad jaudinasi...
Pranešti moderatoriams
ddt
2010-03-09 19:47:52
saulyzas > "aktyvaus" sparno ideja jau seniai buvo igyvendinta ir skandalingai isgyvendinta. Sitas atvejis analogiskas, tik "aktyvumas" pasiekiamas ne mechaniniu, o aerodinaminiu budu. Nustebciau, jei tai butu approve'inta, bet tik del to, kad tokiu atveju nebebutu nuoseklumo - uz ka Ferrari buvo nubausti, o McL - nebutu.
Pranešti moderatoriams
yokomatsu
2010-03-09 19:49:16
Gal kas zinot per gala tv ,per koki kanala rodys f1 lenktynes ir laikas?buciau dekingas wisiems fanams:)
Pranešti moderatoriams
Malek
2010-03-09 19:50:50
Nemegsta musu Ferrari... kas gi dar padare juos... hehe... Ferrari Shumis.... Kazkas is praeities...
Pranešti moderatoriams
Samogitian
2010-03-09 20:08:05
ispudis toks, kad lektuvai is Brazilijos skrenda karta per savaite :))
Pranešti moderatoriams
McLarenNr1
2010-03-09 20:08:51
Na paziuresime, ar fia profesoriai nepakeis savo nuomones
Pranešti moderatoriams
Samogitian
2010-03-09 20:13:43
yokomatsu nu ir prajuokinai, jei nusistatysi savo telike kaip 1 kanala, tai per ji ir rodis :)) tavo gi telikas, ne Galos, o laika gali pasiskaiciuoti pagal likusi laiko likuti virs straipsnio nuotraukos. Ei, maladiož, negi jums viska reikia ant lėkštutės atnešti :))
Pranešti moderatoriams
brazas
2010-03-09 20:16:57
Tu,ferariste-shumiste kas cia ka papirkineja.jei jau fia ir uzsimerkia pries taisykliu pazeidimus tai nebent feru atzvilgiu
Pranešti moderatoriams
Gambler
2010-03-09 20:30:54
>>> Ferrari>Schumi, kvailas esi, kad tokias nesamones rasineji... papirko jam mat. Taigi pilna straipsniu, kur rasoma, kad sito sparno kurimo metu, ivairiose stadijose buvo atsiklausiama FIA nuomones, visada gaudavo atsakyma ir pagal ji spresdavo, ka toliau daryt. Taip kad viskas seniai aisku, kad sparnas bus patvirtintas, tiesiog gal reikia kazkokios intrigos pries sezono pradzia
Pranešti moderatoriams
McLarenNr1
2010-03-09 20:36:23
As tai sunkiai isivaizduoju, kad fia viso McL bolido kurimo metu, tvirtindama, kad ta anga legali inovacija, staiga pareikstu, neva, McL blogai suprate ir staiga tas oro padavimas per peleka, patapo neteisetu. Mol pacanas zodi dave, pacanas zodi atsieme ( mafiniu mastymas ) Nors sis atvejis ir su Mcl susijes, kuris nera toks autoritetas fia'jai, kaip raudonieji, bet nuomones keitimas butu visu ribu perzengimas!!!
Pranešti moderatoriams
BigUns
2010-03-09 20:38:20
as, kaip Ferrari fanas, galiu pasakyt, kad man nsvrb:). Jei teisejai pasakys jog tai legalu, raudonuju inzinieriai pritaikys si sorendima ir savo bolide. Tai ne difuzorius, is esmes bolido keist nereiks.
Pranešti moderatoriams
ddt
2010-03-09 20:49:09
McLarenNr1> o nepaklausei saves, kodel Sauber suabejojo? Derinimo metu FIA atsakymu kopijas gauna visos komandos. Jei kazkam kilo klausimu, vadinasi kazkam kilo minciu, kad ne apie viska buvo klausiama.
Pranešti moderatoriams
Skeptiškai
2010-03-09 20:49:45
Tai aišku, nėrą ko jaudintis.
Pranešti moderatoriams
mixeris63
2010-03-09 21:40:24
naergargaer> pritariu tau :)
Pranešti moderatoriams
Wasia
2010-03-09 22:23:57
>>DDT>> Cia tavo gana retorinis klausimas :) Taip, suabejojo, bet tu teisingai klausi - kodel? Gal yra keli atsakymo variantai? Sakykim: a) to nera aprasyta aerodinamikos reikalavimuose, tai jau gali kelti abejoniu; b) nesugebejo suprasti, kas tai yra ir kaip dirba, tai ir kelia bangas, kad kitiems patrukdyti; c) velokai pamate ir suprato kas tai yra ir kokia is to nauda, ale skubus bolido daliu perdarymai kainuoja, o babkiu nelabai yra, tai gal geriau velgi kelti bangas ir bandyti kitus pristabdyti. Variantu gali buti daug, ypac tokiu "pasleptu" - susigalvok tinkama sau :) Mes tikrosios priezasties ko gero niekada nesuzinosime...
Pranešti moderatoriams
Ferrari>Schumis
2010-03-09 22:32:51
Gambler >>> tai del ko tada Mclaudai vezasi atsargini sparna nes bijo ar net zino kad gali buti netinkamas ir jei butu jie su ta FIA taresi ir butu leide tai ko tada nepadare nuosprendzio jau , kodel kvieciasi kad patikrintu , reiskias nera tikri kad gali buti legalus , ir tikrai tikiu kad uzdraus tas visas skylutes :d
Pranešti moderatoriams
Ferrari>Schumis
2010-03-09 22:38:56
brazas >>> tu apie Ferrarius tiek nesnekek tiek , nes Mclaudai daugiau prisidirba , skandalas po skandalo , o Ferrai paskutiniu metu nieko nelegalaus neturejo
Pranešti moderatoriams
Wasia
2010-03-09 22:46:24
>>Ferar>Sumis>> O ar tavo galveleje netycia nekyla minties, kad tai gali buti ir taktinis manevras lengvatikiams, kad jeigu jau McL del "visa ko" vezasi sonovine aerodinamika kaip atsargine, tai gal tos skylutes nera labai legalios ir gal "ir mums" nereikia veztis ju kol nebus aisku. Cia visokiu zaidimu gali buti. O turint mintyje nauja tasku skaiciavimo sistema - kiekviena vieta jau reiskia daug... Cia kaip proferansas...
Pranešti moderatoriams
brazas
2010-03-09 22:51:35
Ferariau-shumiau. O kas tau pasake kad pas ferus nera skandalu?? Gal jie tiesiog su fia graziai paslepti? Nu kaip te bebutu wiskas ten legalu ir tikiu mclarenu sekme.greiciau sekmadienis,bent jau penkt treniruotes
Pranešti moderatoriams
Ferrari>Schumis
2010-03-09 22:58:44
Wasia >>> tai jei McLaudai yra tikri savimi del tu skyluciu tai tegu nesiveza atsarginio peleko , bet matyt bijo kad bus nelegalus tas ju skyletas :d , o ta tasku sistema tai tikrai kad ydomi , ir kad kiekvienam pilotui viena reiskia daug tai tegu juos ir laimi saziningai ;)
Pranešti moderatoriams
Ferrari>Schumis
2010-03-09 23:03:14
brazas >> jo jo paslepti kaip ir kitu komandu ane , kazkodel tik McLaudu nepaslepia ha ha , o as tikiu kad ferrai laimes ar kiti tik ne mclarai , ir tikiuosi kad skylutes bus nelegelios ir juos nubaus :D
Pranešti moderatoriams
flat_out
2010-03-10 00:07:01
to yokomatsu > per gala RTL turetu rodyt
Pranešti moderatoriams
ddt
2010-03-10 00:17:17
turint omeny, kad i Bahreina skraido desimtys lektuvu, as darau vienintele isvada - Whitingas gryzo studijuotis technini reglamenta ir susirasinejima su McL, kas reikstu, kad yra DIDELIU abejoniu
Pranešti moderatoriams
Gambler
2010-03-10 01:02:38
Ferrari>Schumi... Cituoju tave: " o as tikiu kad ferrai laimes ar kiti tik ne mclarai" pries tokius pasakymus as bejegis. Tokiais postais parodai, kad tau arba 12 metu, arba esi tiesiog intelekto nesuzalotas, savo teorijas susigalvojantis ir sventai jomis tikintis zmogelis. Jei nesupranti, kodel jie ta sparna vezasi, tai siulau atsimint tokius epizodus kaip pvz 2008 Belgijos GP, kur is Hamiltono kelios valandos po varzybu buvo atimta pergale... Tai reiskia, kad FIA yra tokia organizacija, kuriai negalioja jokios normos- siandien leido ta sparna daryt, o ryt ,pyst, jau nelegalus.
Pranešti moderatoriams
brazas
2010-03-10 07:26:40
ddt susipanainiojai kazka.jie norejo kad anglijoj pakrintu,o charlie buwo brazilijoj is neisskrido.tai db laukia kol bus nugabenta i bahreina ir ten patikrins
Pranešti moderatoriams
jbt
2010-03-10 08:20:39
nujauciu kad ir kitos komandos galbut pasiims toki aerodinamini sprendima i Bahreina :)
Pranešti moderatoriams
kenny_
2010-03-10 09:04:14
cia kazkokia mistika. Negi is Brazilijos i Anglija skraido vienas lektuvas per savaite?
Pranešti moderatoriams
$seras$
2010-03-10 10:15:39
Vokietijos leidinio „Auto Motor und Sport“ žurnalistai atkreipė dėmesį į dar vieną McLaren naujovę: Barselonoje MP4-25 bolide buvo pastebėta miniatiūrinė oro paėmimo anga ant bolido „nosies“, kuri sumontuota iš kairės kokpito priekyje. Kaip mano leidinio žurnalistai, pilotai su šia oro paėmimo anga gali reguliuoti oro paėmimą, leisti arba uždaryti praeiti orui per bolidą iki galinio sparno. Šis elementas valdomas perjungėju, kuris valdomas kaire koja.
Pranešti moderatoriams
exhaust
2010-03-10 11:27:50
yokomatsu >>>rodys per RLT,13.09.45 „Formulė 1“. Bahreino didysis prizas. Laisvoji treniruotė. 12.30 „Formulė 1“. Bahreino didysis prizas. Kvalifikaciniai važiavimai. Tiesioginė transliacija. 12.45 „Formulė 1“. Bahreino didysis prizas. 14.14.00 „Formulė 1“. Bahreino didysis prizas. Lenktynės. Tiesioginė transliacija. 15.45 „Formulė 1“. Bahreino didysis prizas. Apdovanojimų ceremonija ir įspūdingiausios akimirkos.
Pranešti moderatoriams
McLarenNr1
2010-03-11 20:07:41
Sveikinu McL gerbejus, Fia tesejo zodi, biski keista, beMcLaren's car has been given the all-clear to race at the Bahrain Grand Prix after passing scrutineering checks on Thursday. FIA technical chief Charlie Whiting checked the car's rear wing this morning and gave it the green light, despite rival Red Bull Racing having expressed doubts about its legality ahead of Bahrain.
Pranešti moderatoriams

Tavo komentaras

Prieš komentuodami naujienas, privalote prisijungti pasinaudodami savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Tai padaryti galite įvedę šiuos duomenis į šio puslapio viršutiniame kairiajame kampe, po meniu, esantį prisijungimo bloką. Jei dar nesate užsiregistravęs, tai galite padaryti paspaudę šią nuorodą.
Tapti F-1.LT registruotu vartotoju
Naujienas galite komentuoti ir tapti pilnaverčiu F-1.LT vartotoju dar paprastesniu būdu – prisijungdami per „Facebook“. Tam spustelkite žemiau esantį mygtuką.

Karščiausios naujienos