„McLaren“ komanda rado sumanų būdą, kaip panaudoti stabdžių šilumą galinių padangų temperatūros valdymui, bei neseniai neteko kito gudraus techninio sprendimo, rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“.
Skelbiama, kad ekipos inžinieriai sugalvojo sistemą, kuri pagrįsta reguliuojamo dydžio angomis stabdžių konstrukcijoje. Kuo kiaurymės atidengiamos labiau, tuo daugiau šilumos perduodama padangoms, taip, esant reikalui, pakeliant jų temperatūrą.
Reguliavimas, kaip tvirtinama, praverčia lenktynių metu, nes tarp kvalifikacijos ir pagrindinių varžybų starto mechanikams neleidžiama keisti automobilio reguliavimo. Vos tik sportininkui sustojus boksuose, mechanikai per specialią angą greta automobilio kokpito atsuktuvu gali pakeisti stabdžių atidengimo ir šilumos perdavimo padangoms lygį.
Šis išradimas, kitaip nei kūrybiškas „Red Bull“ inžinierių sprendimas panaudoti stabdžių aušinimą padangų temperatūros reguliavimui, panašu, nesulaukė Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) priekaištų ir galės būti naudojamas toliau.
Visiškai kitokio likimo, kaip skelbia tas pats „Auto Motor und Sport“, sulaukė kita „McLaren“ gudrybė. Komanda keliose pirmosiose sezono lenktynėse, tvirtinama, naudojo gana lankstų automobilio dugną. Nors jo lankstumas ir nepažeidė galiojančių taisyklių, federacijos specialistams nustačius, kad jis taip sukonstruotas specialiai, ekipai teko sustandinti šią bolido dalį, kas, kaip tvirtinama, lėmė ir nosies pakėlimą.
„Auto Motor und Sport“ priduria, kad šis pakeitimas ne tik lėmė šiokį tokį bendrą „McLaren“ pajėgumo kritimą, bet ir labai skaudžiai atsiliepė Jensonui Buttonui. Kitaip nei kolega Lewisas Hamiltonas, britas niekaip nepripranta prie pasikeitusių bolido charakteristikų. Jam, kaip priduriama, neparanki ir minėta padangų šildymo stabdžių energija sistema.