„McLaren“ kol kas nenaudos apipučiamo difuzoriaus

„McLaren“ kol kas nenaudos apipučiamo difuzoriaus
logo 2010 Liepos 10 d. 09:13, Bridgestone Motorsports
Didžiosios Britanijos GP penktadienio treniruotėse susidūrusi su naujųjų išmetamosiomis dujomis apipučiamų difuzorių naudojimo problemomis, „McLaren“ nusprendė laikinai atsisakyti šios daug vilčių teikusios naujovės, skelbia „Autosport“.
Laisvųjų važiavimų metu atnaujinto bolido elgesiu Silverstouno trasoje buvo nepatenkintas ir Jensonas Buttonas, ir Lewisas Hamiltonas. Pastarasis ne kartą nesuvaldė automobilio ir atsidūrė šalikelėje.
Penktadienio treniruotėse „McLaren“ pilotai buvo toli nuo lyderių – L. Hamiltonas po pietų rengtoje važiavimų sesijoje liko aštuntas, o J. Buttonas tenkinosi tryliktuoju rezultatu. Abu jie nuo „Red Bull“ komandos atsiliko daugiau nei viena sekunde.
„Šiandien vairuoti bolidą buvo kiek sudėtingiau nei tikėtasi“, - vakar pripažino J. Buttonas.
„Visų pirma, mes nesugebėjome suderinti atnaujinto bolido. Nors dienos pabaigoje ir pasiekėme pažangą, tačiau vis dar turime daug darbo. Esame ne tokioje padėtyje, kurioje norėtume būti. Bolido valdymas keliose trasos vietose yra labai sudėtingas“, - aiškino čempiono titulą ginantis lenktynininkas.
L. Hamiltonas, tuo tarpu, penktadienį buvo nusiteikęs optimistiškiau.
„Aš tikrai manau, kad padarėme žingsnį pirmyn, lyginant su Valensija (Europos GP – red. past.)“, - pažymėjo britas.
„Ši trasa panaši į Barselonos (Ispanija – red. past.), kur paprastai nuo „Red Bull“ atsiliktume beveik sekunde. Nemanau, kad matysime tokį atsilikimą. Manau, kad rytoj būsime gerokai arčiau. Jei gerai suderinsime bolidą, problemų turėtume išvengti“, - sakė lenktynininkas.
Tvirtinama, kad „McLaren“ komanda sprendimą šį savaitgalį nebenaudoti apipučiamų difuzorių priėmė tik vėlų penktadienio vakarą. Tuomet buvo imtasi didelio darbo rekonstruoti bolidus, sugrįžtant prie ankstesnėse lenktynėse naudotos konfigūracijos.
„Autosport“ teigimu, „McLaren“ žino kilusių problemų priežastis ir rengiasi jas greitai išspręsti bei prie naujovės tikisi sugrįžti jau kitame čempionato etape Vokietijoje.
Primename, kad išmetamosiomis dujomis maitinamo galinio difozoriaus koncepciją sukūrė „Red Bull“ komanda – tai laikoma viena pagrindinių šios bolido greičio paslapčių. Naujovę praėjusiame etape pradėjo naudoti ir „Ferrari“ bei „Mercedes“, o šiame prie šių ekipų prisijungs ir „Williams“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794