„McLaren“: laiptelio nosyje nepražiopsojome

logo 2012 Vasario 09 d. 08:21
Nors „McLaren“ bolidas kol kas yra vienintelis rikiuotėje be laiptelio nosyje, komandos atstovai atmeta įtarimus pražiopsoję tokio sprendimo galimybę ir tvirtina esantys labai patenkinti savo automobiliu.
Komandos technikos direktoriaus Paddy Lowe teigimu, glotnus „McLaren MP4-27“ priekis yra ekipos pasirinktos žemos priekinės važiuoklės filosofijos išdava, kai daugelis varžovų yra pasirinkę čempionų „Red Bull“ pradėtą koncepciją.
„Atsirado nauja taisyklė ir, kaip kiekvieneriais metais, viską pergalvoji. Taigi, pergalvojome šią sritį, vėl viską perskaičiavome ir nusprendėme, kad liksime prie savo filosofijos“, – interviu „Autosport“ pareiškė specialistas.
„Skirtingos komandos visuomet gaus skirtingus rezultatus į tuos pačius klausimus, nes jos turi skirtingas jautrias sritis. Nėra gero ar blogo kelio, tad ši taisyklė mums poveikio neturėjo.“
„Komandos, pasirinkusios kitą, „Red Bull“ pradėtą, kelią, keldamos priekinę važiuoklę ir nosį aukšty, ir toliau jo laikosi. Nenuostabu, kad greičiausias bolidas diktuoja madas. Daug žmonių dabar yra pasirinkę tą kryptį, nors pernai, manau, tiek daug jų dar nebuvo. Jiems naujoji taisyklė turėjo poveikį ir jie turėjo numesti nosį žemyn bei įvesti kompromisą – laiptelį. Kai kurie žmonės tą laiptelį panaudojo kūrybiškai ir mes su susidomėjimu visa tai stebime“, – aiškino inžinierius.
„Mano nuomone, tai ne tas atvejis, kai mes kažką pražiopsojome. Tai ne kažkoks triukas ar nepastebėta taisyklių spraga. Mes visuomet žinojome, kad toje vietoje galima pakelti važiuoklę, tačiau sąmoningai to nedarėme. Nedarėme to ir anksčiau, kai apribojimai nebuvo tokie griežti kaip dabar. Tokią jau filosofiją pasirinkome.“
P. Lowe neslėpė, kad „McLaren“ yra patenkinti naujojo bolido bandymų pradžia, kuri kaip diena nuo nakties skiriasi nuo to, ką komanda patyrė mėgindama praėjusių metų modelį.
„Manau, kad Jensonas (Buttonas – red. past.) liko visai patenkintas. Kol kas viskas gerai. Kiek pamenu, jis išsireiškė taip: „Tai bolidas, su kuriuo galima dirbti.“ Būtent to ir reikia norint laimėti čempionatą. Geresnių žodžių negalėtų ir būti“, – teigė ekipos technikos vadovas.
„(Pernai) mes per tris bandymų sesijas – kas buvo 12 dienų – taip ir nepasiekėme jausmo, kad turime platformą, su kuria galime dirbti, nes visą laiką kovojome su išmetimo sistemos problemomis. Nepasiekėme iki pačios paskutinės dienos. Tik nuvykę į Australiją pirmosiose ir antrosiose treniruotėse pajutome, kad turime bolidą, kuris gali važiuoti“, – pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553