„McLaren MP4-27“ – nekonservatyvi evoliucija

„McLaren MP4-27“ – nekonservatyvi evoliucija
logo 2012 Vasario 01 d. 19:23, McLaren
Nors „McLaren MP4-27“ primena pernykštį šios komandos bolidą ir neatrodo labai inovatyviai, ekipa atmetė prielaidas, esą automobilis buvo kuriamas konservatyviai, ir užtikrino perdariusi beveik visus jo mazgus.
Užsibrėžti ambicingi tikslai
Komandos vadovo Martino Whitmarsho teigimu, kurdami naująjį bolidą „McLaren“ inžinieriai dirbo drąsiai ir iki sezono pradžios turėtų įgyvendinti užsibrėžtus didelius automobilio greičio pagerinimo tikslus.
„Šiemet nebuvome atsargūs ir radome nemažai pajėgumo“, - teigė ekipos vadovas.
„Iškėlėme sau sudėtingus tikslus, kuriuos pasiekę, manome, galėtume kovoti dėl čempionų titulų. Kol kas jų dar nepasiekėme, tačiau mums tai pavyks dar šiek tiek padirbėjus.“
„Nemanau, kad buvome konservatyvūs. Neišvengiama, kad kūrybingi protai nuolat ieško to atradimo, kuris atneštų kelias sekundes, tačiau, deja, F-1 tokių dalykų retai pasitaiko.“
Bolidas sezono starte atrodys kitaip
M. Whitmarshas pripažino, kad pirmosiose sezono lenktynėse Australijoje kovą važiuosiantis „McLaren“ bolidas pastebimai skirsis nuo šiandien pristatytojo.
„Visos komandos tobulins savo bolidus, todėl pakėlus audėklą matomi automobiliai skirsis nuo tų, kurie bus naudojami pirmojoje kvalifikacijoje Australijoje. Kai kurios komandos ženkliai pakoreguos savo techniką“, - sakė britas.
„Mes sau iškėlėme sunkius tikslus. Svarbu ne tik bandymai ar pirmosios lenktynės – jei nori laimėti čempionatą, turi tobulinti bolidą kiekvienose lenktynėse. Jei turėsime gerą bolidą sezono pradžioje, turėtume gerai pasirodyti.“
Iš pernykščio automobilio – tik pora nežymių dalių
Timo Gosso, „McLaren“ inžinerijos direktoriaus, teigimu, naujajame bolide iš pernykščio liko tik kelios kuro sistemos dalys, o visa kita buvo pagerinta ir pakeista.
„Mes iškėlėme sau sunkius ir ambicingus tikslus, kuriuos tikimės pasiekti iki pirmųjų lenktynių ir turėti čempionatą laimintį bolidą“, - teigė specialistas.
„Šis automobilis yra visiškai perdarytas, nuo nosies iki uodegos, labai mažai kas pernaudota. Išliko tik šiek tiek kuro sistemos, tačiau beveik visa kita bolide buvo pakeista.“
„Dabar pereiname į kitą projekto etapą, kurį iš esmės sudarys pajėgumo išspaudimas iš bolido. Turime geros patirties, turime didelių planų – jau planuojami priekinio ir galinio sparno, dugno ir kėbulo patobulinimai.“
[gallery id=907]
Daug dirbta su galine bolido dalimi
Pabaigai, ekipos technikos direktorius Paddy Lowe pažymėjo, kad tikėtis akivaizdžių išradimų dabartinėje „Formulėje-1“ yra sunku, bei atkreipė dėmesį į ženkliai peržiūrėtą bolido galinę dalį.
„Taisyklės mus uždaro į vis siauresnes ir siauresnes dėžutes. Keičiantis metams, nebematome radikalių pokyčių“, - sakė inžinierius.
„Bolidas atrodo labai panašiai, tačiau viduje buvo atlikta labai daug pakeitimų. Buvo įvertintas kiekvienos dalies svoris ir veikimo efektyvumas. Viską sudėjus, gaunasi greitesnis bolidas. Komandos ieško vieno–dviejų procentų pajėgumo pagerinimo – nepaisant to, tai akivaizdžios inovacijos.“
„Mes atlikome daug darbo galinėje dalyje, čia viskas išdėstyta daug tvarkingiau. Be to, turėjome daug darbo su išmetamaisiais vamzdžiais. Tai buvo didelis iššūkis aerodinamikos specialistams – ne tik prispaudžiamosios galios paieškų prasme, bet ir tinkamo balanso sukūrimo. Prispaudžiamoji galia yra reikalinga, tačiau turi ją panaudoti tinkamoje vietoje.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794