„McLaren“ peržiūrės bolido koncepciją

„McLaren“ peržiūrės bolido koncepciją
logo 2015 Lapkričio 07 d. 12:31, McLaren
Pristatant „McLaren“ MP4-30 bolidą, komanda pabrėžė naujosios jų koncepcijos „size zero“ privalumus, kurie sudarė sąlygas bolido galinę dalį padaryti kur kas kompaktiškesne, o tai leido pasiekti kai kurių aerodinaminių privalumų.

Tačiau praktikoje viskas pasirodė ne taip jau ir puiku. Kaip praneša britų spauda, konstruojant naująjį MP4-31 bolidą, bus sugrįžta prie labiau tradicinio F-1 mašinų konstravimo požiūrio.
Prieš Meksikos etapą Fernando Alonso netgi pareiškė, kad „McLaren“ „turi nukopijuoti konstravimo darbų kryptį, kurios laikosi kitos komandos“, o naujienos, kurios buvo pristatytos Ostine, daugiau primena sprendimus, kuriuos jau naudoja kiti varžovai.
Viena iš sričių, kurioje „McLaren“ tikisi pasiekti didžiausios pažangos kitame sezone, yra pakaba. Nežiūrint į tai, kad yra uždrausta FRIC sistema, pakaba išlieka vienu iš sudėtingiausių „Formulės-1“ mašinų mazgų, o šiais metais „McLaren“ pasirinkta labai kompaktiška komponuotė ribojo inžinierius dirbant su bolido reguliavimais.
2016 metais „McLaren“ laukia labai rimto „Honda“ motoristų darbo vaisių pagerėjimo. Dėl ypatingos „size zero“ koncepcijos japonų variklių specialistams reikėjo sukurti labai kompaktišką ERS sistemą, kuri dėl mažo savo dydžio pasirodė esanti neefektyvi lyginant su tradicinėmis kitų konkurentų ERS sistemomis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794