„McLaren“ reikalauja FIA išaiškinimo dėl slėgio padangose

„McLaren“ reikalauja FIA išaiškinimo dėl slėgio padangose
logo 2016 Gegužės 14 d. 06:55, LAT Photographic
Vokiečių leidinys „Auto Motor und Sport“ informuoja, kad „McLaren“ komanda kreipėsi į lenktynių direktorių Charlie Whitingą su prašymu išaiškinti, kiek teisėti yra kai kurių komandų išradimai apeiti nuo šių metų įsigaliojusį reikalavimą minimaliam oro slėgiui padangose per lenktynes.
„Pirelli“ nuo šio sezono pradžios padidino minimalų slėgį padangose, nes tik tokiu būdu galima kompensuoti apkrovas padangoms, kurios yra sąlygotos didesnės bolidų prispaudžiamosios jėgos. Dėl šio reikalavimo nemaža dalis ekipų susidūrė su mašinų greičio problemomis.
„Pirelli“ oro slėgį padangose kontroliuoja prieš pat lenktynių startą, o „McLaren“ įtaria, kad kai kurios komandos, naudodamos naujus ratų diskus su dvigubomis sienelėmis, oro slėgį padangose sumažina jau lenktynių eigoje. „Pirelli“ ir FIA turi galimybė pamatuoti oro slėgį padangose ir per lenktynes ir jau buvo atkreiptas dėmesys į tai, jog dviejų komandų boliduose slėgis buvo 2 PSI mažesnis nei prieš pat startą. Viena šių komandų – iš lyderių grupės, kita – iš viduriniosios grupės.
IŠ pradžių įtarimai buvo kritę ant „Mercedes“ ir „Force India“ komandų, tačiau pasaulio čempionų ekipa pareiškė, kad oro slėgio sumažinimas iššauktų daug kitokių negatyvių reiškinių, o taip būtų tik padidinta rizika. „Force India“ pareiškė, kad jiems tai būtų per daug brangus sprendimas.
Dabar sklando gandai, kad šios dvi komandos yra „Red Bull“ bei „Toro Rosso“. Todėl „McLaren“ prašo FIA išaiškinti, ar tokie sprendimai atitinka techninį reglamentą, o jei taip, nuo kada komandos gali pradėti taikyti analogišką ratų diskų sistemą. Panaudoti tokias sistemas gali būti ir uždrausta, o tai būtų įrašyta 2017 m. reglamente.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553