Dviejų savaičių bandymai Barselonoje parodė, kad su „Honda“ jėgaine šiemet įžvelgiamos lygiai tokios pačios problemos kaip ir anksčiau – galingumo trūkumas ir patikimumo problemos.
Rezultatas – „Formulės-1“ užkulisiuose prasidėjo kalbos, kad „
McLaren“ yra nusivylę bendradarbiavimu su Japonijos automobilių koncernu ir ieško galimybės pereiti prie kitų jėgainių.
Barselonoje „McLaren“ komandos lenktynių direktorius Ericas Boullieras pareiškė, kad komanda negalvoja apie priešlaikinį kontrakto nutraukimą, tačiau pagal britų BBC pranešimą, šie jo žodžiai neatitinka tikrovės. Šaltiniai, susipažinę su situacija, pranešė, Kad „McLaren“ atstovai jau pravedė pirmąsias derybas su „
Mercedes“ dėl galimo jėgos agregatų tiekimo. Ir nors abi pusės nekomentuoja šio fakto, pagal nepatvirtintus duomenis, „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas yra nieko prieš atnaujinti bendradarbiavimą su „McLaren“.
Jei britų komanda iš tiesų nuspręstų pirma laiko nutraukti kontraktą su „Honda“, tai jiems teks išspręsti labai sudėtingą finansinį klausimą. BBC informuoja, kad atsisakymas bendradarbiauti su japonų jėgos agregatų gamintojais „McLaren“ komandai kainuotų apie 100 mln. eurų. Į šį skaičių įeina užmokestis už naujas „Mercedes“ jėgaines ir praradimai nutraukus sutartį su „Honda“, kurios indėlis į ekipos biudžetą yra labai svarus. Tikėtina, kad tokiu atveju finansinius nuotolius tektų padengti pagrindiniams komandos akcininkams – Bahreino investiciniam fondui „Mumtalakat“ ir Mansourui Ojjeh‘ui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).