F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
Mercedes logo

„Mercedes“: 2018 m. variklis bus beveik naujas

2018-01-09 / 00:17:44

Anot „Mercedes“ variklių skyriaus vadovo Andy Cowello, 2018 m. motoras bus beveik visiškai naujas.

Prasidėjus naujai turbo erai, „Mercedes“ jėgainė tapo geriausia rikiuotėje. Jos galią sėkmingai išnaudojanti ekipa tapo čempione keturis metus iš eilės.

Siekdama nenusileisti varžovams, 2018 m. sezonui „Mercedes“ ruošia daug naujovių.

„Tai bus beveik visiškai naujas variklis“, – sakė A. Cowellas.

„Pernai jis buvo ne kartą atnaujintas. O dabar mes turime idėjų kaip padidinti jo galią. Taip pat turime idėjų kaip sumažinti trinti beveik visose jėgainės srityse.“

Nors V6 1,6 l. turbokompresoriniams varikliams tai bus penktasis sezonas, A. Cowellas mano, kad iš dabartinio motorų formato galima dar daug išspausti.

„Kiekvieną kartą kuriant variklį, kiekvieną kartą jį atnaujinant, tu sužinai vis kažką naujo. Viso to proceso metu, kai variklis pagaminamas ir po kurio laiko atsiduria bolide bei trasoje, tu daug ko išmoksti. Tad ruošdami naują koncepciją mes turime begalę idėjų.“

„Iš dabartinių variklių dar turime ko išspausti. Siekiant padidinti jėgainės galią kartais pasitaiko malonių siurprizų. Galvodamas, kad iš vienos dalies pavyks išspausti 2 kW, tą patį išgauni iš kitos dalies. Svarbu eksperimentuoti. Tad bandymai, atliekami gamykloje, yra labai svarbūs.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

Norge
2018-01-10 09:03:53 Pranešti
mariusis: Buvo įveikiami kai aiškinos bolido ,, kaprizus". Viską perprato, sustygavo ir ėjo su daina.
tai jo, cia naivu tiketis, kad su tokiais resursais komanda neissiaiskins kaprizu. taip ir naujam sezone, jei kas bus, issiaiskins. tik klausimas kiek greit ir kiek per ta laika kazkas spes pabegt, kad sukurt intriga :)
mariusis
2018-01-10 09:00:07 Pranešti
Buvo įveikiami kai aiškinos bolido ,, kaprizus". Viską perprato, sustygavo ir ėjo su daina.
Norge
2018-01-10 08:32:48 Pranešti
Skirmantai, A85 - teisingai, juk dar ir padangu misiniai nauji...yra vietu, kur mersai gali netycia ir nepataikyt
Skirmantas_M
2018-01-09 23:33:34 Pranešti
A85: Mjo, pritariu. Mercedes varikliai ir taip nėra atsukami iki galo, išskyrus tam tikrus atvejus, tad patikimumas jų fantastinis. Kiti vejasi pagal galią, o jie turi prabangą dar ir patikimumą gerint. Tad 3 varikliai per sezoną naudingiausia būtent Mercedes. Ir taip, atsisakė high-rake koncepcijos - tobulins esamą. Nes čia yra ta sritis, kur jie neturi patirties ir gali susimaut big time. Mercedes dabartinė Enzo laikų Ferrari - svarbiausia variklis, o visa kita jau aplipdo kaip nors.
Na, turbūt vienintelė viltis, kad ir kitos komandos, visų pirma turbūt realiausia Ferrari, padarys nemažą galios ir (ar) važiuoklės progresą ir visgi Mercedes turės tuomet atsukti daugiau galios ir galimai nauja koncepcija pradėtų pavedinėt. Kaip bebūtų, nauja visada įneša rizikos, tai biškį per tą kampą lekiu. Bet ir šiaip nemanau, kad taip jau Mercedes visai neįveikiami. Juk realiai ir sezono pradžioj matėme, kad nu buvo įveikiami.
A85
2018-01-09 21:53:33 Pranešti
Norge: Skirmantas_M - bukim realistais ir neapgaudinekim saves - jei kas ir susimaus del jegaines, tai mersai bus paskutiniai, kurie ta padarys. Atvirksciai, isaugus patikimumo svarbai, mersu jegaine dar labiau dominuos. Vienintele viltis, kad susimaus del vaziuokles. Kiek as skaiciau ir pamenu, tai prie high rake nusprende nepereidinet?
Mjo, pritariu. Mercedes varikliai ir taip nėra atsukami iki galo, išskyrus tam tikrus atvejus, tad patikimumas jų fantastinis. Kiti vejasi pagal galią, o jie turi prabangą dar ir patikimumą gerint. Tad 3 varikliai per sezoną naudingiausia būtent Mercedes.

Ir taip, atsisakė high-rake koncepcijos - tobulins esamą. Nes čia yra ta sritis, kur jie neturi patirties ir gali susimaut big time. Mercedes dabartinė Enzo laikų Ferrari - svarbiausia variklis, o visa kita jau aplipdo kaip nors.
Norge
2018-01-09 21:34:38 Pranešti
Skirmantas_M - bukim realistais ir neapgaudinekim saves - jei kas ir susimaus del jegaines, tai mersai bus paskutiniai, kurie ta padarys. Atvirksciai, isaugus patikimumo svarbai, mersu jegaine dar labiau dominuos. Vienintele viltis, kad susimaus del vaziuokles. Kiek as skaiciau ir pamenu, tai prie high rake nusprende nepereidinet?
talianas
2018-01-09 16:15:53 Pranešti
Gerbiamieji, neėsmė, kad Toyota didžiausias gamintojas, o Honda muilines gamina. Čia straipsnis apie Mercedeso pagyras. Jei taip kalbėtų Honda, tai būtų ramu. O dabar gresia dar vienas nuobodus sezonas, jei tai tiesa, o ne remėjų ieškojimas.
Skirmantas_M
2018-01-09 12:02:41 Pranešti
Tikėkimės naujumas atneš ir netikėtumų blogaja prasme, tarkim (ne)patikimumo ir galbūt kitą sezoną bus (dar) didesnė kova. Bet čia daugiau turbūt svarbu, kad trečia komanda įsiveltų į artimesnę kovą.
OG
2018-01-09 11:36:54 Pranešti
Toyota uzdirba daugiau nei visas GM ????
Marioks35
2018-01-09 10:38:34 Pranešti
Micius: Hondos kažkam gaila ? :D Ne vargšė, o pasipūtusi. Japonai senai nusivažiavę, kaip ir su serijiniais automobiliais...
Taip ir nusivažiavusi Toyota yra didžiausias auto gamintojas pasaulyje. Neblogai nusivažiavo. VW su savo VW, AUdi, Skoda, Seat ir kitais brandais antroje vietoje...
VISI KOMENTARAI
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos