„Mercedes AMG“ bolido F1 W06 techninės charakteristikos

„Mercedes AMG“ bolido F1 W06 techninės charakteristikos
logo 2015 Vasario 01 d. 12:16, Daimler
Važiuoklė: Monokokas suformuotas iš anglies plastiko bei poringų kompozitinių medžiagų.
Korpusas: Variklio gaubtas, šoniniai pontonai, dugnas, nosis, priekiniai ir galiniai sparnai iš anglies plastiko.
Kokpitas: nuimama anatominė piloto sėdynė iš anglies plastiko, šešių tvirtinimo taškų „Sabelt“ saugos diržai, HANS sistema
Saugumo struktūros: Saugumo kapsulė, integruota su priešsmūgine konstrukcija bei skydais, apsaugančiais nuo kiauryminio pažeidimo. Priekinė saugumo struktūra, pagal reglamentą pagaminti priešsmūginiai mazgai, sugeriantys energiją šoninio smūgio metu, įmontuota galinė saugumo struktūra, priekiniai bei galiniai saugos elementai, trukdantys pažeidimams, kai bolidas verčiasi.
Pakaba: Viršutinės ir apatinės trikampės svirtys iš karbono, trauklės, sąveikaujančios su torcioninėmis spyruoklėmis ir balansyrais.
Ratų diskai: „Advanti“, iš grūdinto magnio lydinio, padangos „Pirelli“.
Stabdžių sistema: „Brembo“ firmos stabdžių diskai iš karbono trinkelės ir suportai, elektroninė stabdžių valdymo sistema „brake-by-wire“.
Vairas: konstrukcija iš anglies plastiko, sraigtinio tipo su stiprintuvu.
Elektronika: FIA sertifikuotas įprastas elektroninis valdymo blokas ir elektrinė sistema.
Prietaisų skydelis: „McLaren Electronic System“.
Degalų sistema: ATL, kevlaru armuotas degalų bakas.
Alyvos ir techniniai skysčiai: „Petronas“.
Transmisija: 8 pavarų greičių dėžė, 1 pavara atgal, karboninis korpusas, sekvencinė, pusiau automatinė, valdoma hidrauliškai, sankabos diskas iš karbono.
Gabaritai: ilgis 5000mm, plotis 1800 mm, aukštis 950 mm, bendras svoris 702 kg.
Jėgos agregatas:Mercedes Benz PU106B Hybrid“.
Jėgainės komponentai: Vidaus degimo variklis (ICE), kinetinis motoras-generatorius (MGU-K), šiluminis motoras-generatorius (MGU-H), baterija (ES), turbina (TC), valdoma elektronika (CE).
Kiekvienas pilotas per sezoną gauna po 4 jėgaines.
Vidaus degimo variklis: Darbo tūris 1600 kub. cm; V formos, cilindrų išsidėstymo kampas: 90 laipsnių, 6 cilindrai, 24 vožtuvai.
Konstrukcija: Aliuminis cilindrų blokas.
Maksimalus alkūninio veleno sukimosi greitis: 15 000 aps./min.
Maksimalios degalų sąnaudos: 100 kg per valandą, kai variklio apsukos yra didesnės negu 10 500 aps./min.
Degalų sistema: tiesioginis kuro įpurškimas 500 atmosferų slėgiu.
Turbo: vienos pakopos kompresorius bei turbina, veikianti nuo išmetamųjų dujų, maksimalus turbinos sukimosi greitis 125 000 aps./min.
Energijos rekuperacijos sistema ERS: integruota hibridinė energijos rekuperacijos sistema, kurios pagrindas motorai-generatoriai.
Baterija: ličio-jonų baterijos, svoris 20-25 kg.
Energija, kuri sukaupiama per vieną ratą: 4 megadžauliai (33,3 sekundėms esant pilnai galiai).
Maksimalus MGU-K galingumas: 120 kW (161 AG), maksimalus sukimosi greitis 50 000 aps./min., per vieną ratą regeneruojama energija 2 megadžauliai.
Maksimalus šiluminio generatoriaus MGU-H sukimosi greitis; 125 000 aps./min., maksimali galia – neapribota, maksimali energija, išskiriama per vieną ratą – neapribota.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553