Viena iš F-1 variklių gamintojų „
Mercedes“ šiandien internete išplatino video įrašą, kuriame galima išgirsti kokį garsą skleis 2014 m. V6 su turbina tipo motoras.
Garsas buvo įrašytas variklio stende, kur buvo bandomas naujasis motoras. Garsinė medžiaga vėliau buvo sinchronizuota su video iš „Mercedes“ simuliatoriaus. Pastarajame galima matyti kaip įveikiamas vienas ratas Monzos (Italija) trasoje.
Variklio garsas iš „Mercedes“ gamyklos – tai tik užuomina, kokį garsą kitais metais skleis naujieji motorai.
[youtube id=ebpkJXJ7CFo]
„Mercedes“ variklių skyriaus vadovo Andy Cowello teigimu, kitais metais, kai trasoje bus bandomi naujieji bolidai, variklių garsas bus kiek kitoks.
„Įrašyti variklio garsą gamykloje yra gana sudėtinga“, – pasakojo „Mercedes“ specialistas.
„Reikia pasirūpinti, kad išmetamosios dujos būtų tinkamai pašalintos iš bandymų stendo ir pačios gamyklos. Šalinant ir filtruojant jas įvairiomis technologijos prarandama dalis garso.“
„Bandymų kambaryje yra lygios sienos į kurias atsimuša garsas. Taip prarandamas jo tyrumas. Tai variklio bandymų kambarys, ne garso įrašų studija.“
Kol dauguma F-1 sirgalių intensyviai diskutuoja apie naujųjų variklių skleidžiamus garsus, „Mercedes“ specialistų teigimu, jie stengiasi, kad naujasis jų kūrinys kitąmet būtų geresnis nei varžovų.
„Kol kas viskas klostosi gerai. Ruošiamės tam tikrų detalių gamybai bei instaliacijai“, – sakė A. Cowellas.
„Turint omeny variklių kūrimo procesą ir gamyba, kalbame apie visai kitokias lenktynes. Esame konkurencingi žmonės, stengiamės kaip įmanydami, sutelkiame dėmesį ties menkiausiomis problemomis ir mažai galvojame apie tai kokie bus pasiekimai.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).