Panašu, jog „
Mercedes“ specialistai išsiaiškino kodėl „Lotus“ ekipos pilotai neturi didelių problemų su padangomis lenktynių metu. Jų teigimu, taip yra dėl minėtosios komandos naudojamos įmantrios pakabos.
„Manome, jog jų pakaba šiuo metu veikia geriausiai iš visų“, – sakė „Mercedes“ specialistas Aldo Costa.
Vokiečių „Auto Motor und Sport“ rašo, jog panašią pakabą bando sukurti ir „Lotus“ varžovės, tarp kurių tokios ekipos kaip „
Red Bull“, „McLaren“ bei „Ferrari“.
Manoma, jog hidrauliniu būdu valdoma „Lotus“ pakaba puikiai subalansuoja bolidą stabdymo ir akceleracijos metu bei mažėjant kuro kiekiui bake.
„Lotus“ turi paprasčiausia, tačiau geriausią sistemą“, – apie varžovų techniką kalbėjo „Mercedes“ ekipos vadovas Rossas Brawnas.
Manoma, jog būtent dėl įmantrios „Lotus“ važiuoklės nuo pat sezono pradžios problemų su bolidu turi Romainas Grosjeanas. Apie tai užsiminė komandos savininkas Gerardas Lopezas.
„Pakabos sureguliavimo terpė yra itin maža. Viskas gerai dažniausiai būna su Kimio, o ne Grosjeano bolidu“, – pasakojo jis.
Problemų gali kilti ir dėl pilotų vairavimo stiliaus. Teigiama, jog R. Grosjeanui labiau patinka, kai slysta automobilio priekis, tuo tarpu K. Raikkonenui – galas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).