"Mercedes": dabartinė duobė – neišvengiama

"Mercedes": dabartinė duobė – neišvengiama
logo 2012 Lapkričio 11 d. 18:20, Mercedes
Mercedes“ autosporto vadovas Norbertas Haugas paaiškino, kad dabartinė gamintojo valdomos „Formulės-1“ komandos duobė buvo neišvengiama siekiant geriau pasirodyti kitame sezone.
Specialisto teigimu, pagrindinės nuosmukio priežastys buvo vėjo tunelio sustabdymas modernizavimo tikslais ir kol kas rezultatų neduodantis Koandos efektą išnaudojančios išmetamųjų vamzdžių sistemos projektas.
„Šiuo metu mes tikrai ne visiškai išnaudojame Koandos efektą. To pasiekti per dvejas ar trejas lenktynes neįmanoma. Tai brangiai kainuoja kuro sąnaudų ir galios prasme, reikia tą kompensuoti, kas šiuo metu ne visiškai pavyksta. Nėra kitokio sprendimo kaip tolesnis tyrinėjimas."
„Tai ne pasiaiškinimas, tačiau pusantro–du mėnesius sugaišome pereidami nuo 50 iki 60 procentų (vėjo tunelio – red. past.) modelių. Tai buvo būtina ruošiantis ateičiai."
Kartu N. Haugas nepraleido progos priminti, kad šiemet „Mercedes“ savo greičiu, o ne pasinaudodama kitų nesėkmėmis, iškovojo pergalę Kinijoje bei buvo pajėgi keliose kitose lenktynėse.
„Laimėtos lenktynės mums nenukrito iš dangaus. Trasa tiko mūsų bolidui, tačiau tai buvo viena įtikinamiausių pergalių – 20 sekundžių persvara. Galėjome užimti dvi pirmąsias vietas."
„Mes buvome tikrai greiti Monake, mes buvome tikrai greiti ir Monrealyje (Kanadoje). Tikriausiai buvo ir dar kelios lenktynės, kur buvome visai konkurencingi."
„Tačiau tiesa ir tai, kad po vasaros pertraukos mūsų forma nėra tokia, kokios norėtume, ir tam yra priežasčių."
„Jei žmonės mus kritikuoja, mes tai visiškai priimame, tačiau prieš pusę metų mes buvome tarp lyderių, laimėjome lenktynes be jokio sėkmės, ir dabar labai intensyviai dirbame, kad po pusės metų vėl tai pasiektume."
„Tokia mūsų programa, tokie mūsų tikslai."


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983