„
Mercedes“ ekipos vadovas Rossas Brawnas mano, jog komanda skyrė per daug laiko šių metų naujovei – dvigubai DRS bei stokojo reikiamo dėmesio kitoms sritims.
Sidabrinės strėlės šių metų sezoną pradėjo gana gerai. Ekipos pilotas Nico Rosbergas Kinijoje iškovojo pergalę. Tačiau antroje sezono pusėje „Mercedes“ pilotams teko pamiršti kovas dėl pergalių ir stengtis prasibrauti į pirmąjį dešimtuką.
Sidabrinių strėlių varžovės nesnaudė. Kai kurios iš jų taip pat ėmė naudoti kiek kitokias dvigubas DRS. Kad neatsiliktų nuo varžovių, „Mercedes“ privalėjo ne tik tobulinti savąją sistemą, bet ir tuo pačiu spręsti iškilusią problemą su padangų nusidėvėjimu.
„Priėjome išvadą, jog mūsų dvigubos DRS sistemos koncepcija pasiteisino, tačiau tai sulėtino mūsų darbą kitose srityse“, – sakė „Mercedes“ ekipos vadovas R. Brawnas.
„Jei kalbėtume apie priekinį sparną, šiais laikais „Formulėje-1“ yra daug... „gudrių“ technologijų. Tačiau sistema ir sparnai buvo sukurti remiantis mūsų koncepcija.“
„Galbūt mes turėjome pasielgti kitaip, sužinoję kokį potencialą turi varžovų sukurtos dvigubos DRS sistemos. Bet kokiu atveju, kitų metų bolidai neturės dvigubos DRS, nes ši sistema bus uždrausta. Tad dabar bandome įvertinti alternatyvius sprendimus.“
R. Brawnas pripažino, jog komandai šiemet daug svarbaus laiko kainavo ir iškilusi problema su padangų nusidėvėjimu.
„Varžybose, kuriose padangų nusidėvėjimas buvo itin svarbus, mums kilo problemų. Tad antroje sezono pusėje privalėjome išspręsti iškilusias bėdas.“
„Sutelkėme dėmesį ties padangų darbu, pristatėme naują pavarų dėžę bei važiuoklę. Manau, jog mums pavyko išspręsti problemą su padangomis. Tačiau trūko greičio, nes spręsdami vieną problemą skyrėme per mažai laiko aerodinamikai bei variklio sureguliavimui.“
„Vėjo tunelyje pradėjome naudoti kitokio dydžio modelius. Stipriai investavome į ateitį, tačiau už tai turėjome sumokėti antroje šio sezono pusėje.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).